Svar

htc hjælp mail om at stoppe dem

jeg blir angrebet af mail om nye htc deltager hvordan kan jeg undgå disse mail jeg prøvede at ændre min mail adr. men uden held hjælp søges jeg har selv deltaget jeg vil godt beholde at jeg får meddelse når jeg selv deltager i debatter
icon

Bedste svar af Stephen1 22 maj 2011, 13:30

Hej eoggberger

Patrick har tilføjet følgende i sit indlæg om konkurrencen:

Til dem som allerede har svaret og er træt af alle de mail, skal i klikke på "Indstillinger for tråd" og vælge "Afmeld Abonnement", så stopper strømmen  :D

Håber, at det lykkes for dig at få stoppet strømmen Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eoggberger

Patrick har tilføjet følgende i sit indlæg om konkurrencen:

Til dem som allerede har svaret og er træt af alle de mail, skal i klikke på "Indstillinger for tråd" og vælge "Afmeld Abonnement", så stopper strømmen  :D

Håber, at det lykkes for dig at få stoppet strømmen Blinkende humørikon

Mvh Stephen

tak for hjælpen det var rart det virker k/h erik
det virkede i 10 min. så vælter det ind igen
hej stephen det virkede i10min så vælter det ind med mail igen er der er en bedre løsning på forhånd tak erik
Hej eoggberger

Jeg kan se Stephen er ofline, så jeg vil lige spørge dig om det er ude til venstre i den tråd du har postet dit indlæg eller om det er øverst ud for ordet "svar  og indstillinger for tråd"  du har ophævet dit abonnement på tråden?

Det er øverst du skal afmelde.

hej med dig jeg har afmeldt oppe i tråd indstillinger og nu har jeg prøvet at slette mail adr. men det kan godt værer det tar lidt tid så jeg får se hilsen erik
Hej Erik

Altså - Engang imellem rider TDC ikke samme dag de sadler Meget glad humørikon- Så prøv at afmelde igen!

Ja, men det virker ikke for mig, jeg har afmeldt, men bliver alligevel spammet med uøsnket mails

Hej Pipo

Undskyld Pipo, men det havde unægtelig været noget nemmere at svare, hvis der kun havde været EN tråd med det samme emne. Og da du ikke har oprettet nogen af trådene, må jeg forsøge at hjælpe dig med et link.

Se her: 2 forslag

/t5/Os-med-TDC/utilfreds-med-mail-sig-det-her-vedr-htc/m-p/46157/highlight/false#M1101

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Jeg er lige nød til at forstå her. Denne tråd er markeret løst, men eoggberger slutter af med at skrive det kun virkede i 10 minutter ( i søndags, men der er skrevet en del siden, jeg er på vippen til at miste overblik) Trist humørikon

Jeg er nød til at finde ud af, om det er en fejl, som ligger i systemet, eller om det er en fejl der opstår, fordi systemet håndteres forkert. Jeg mener ikke at tråden skal eksplodere, bare fordi jeg er nød til lige at have overblik tilbage. 

Maja har haft fat i mig og jeg har lovet at komme ind og hjælpe. Jeg har skrevet med en enkelt bruger, men hos ham, var det fordi han ikke havde fået afmeldt sit abb. helt. Jeg afventer lige nu svar, om det har hjulpet at jeg har været inde og gøre det.

Hvis nogen af jer vil lade mig gøre det, kan jeg gå ind og kikke på jeres indstillinger. Men vi har besluttet, på denne her side af administrationen af forum, at det ikke er noget vi gør, medmindre vi får en personlig henvendelse og en opfordring / tilladelse. Derfor vil jeg høre om nogen har lyst til, jeg lige tjekker af ved dem også? Skriv herinde, så I kan se, hvor mange jeg har fået lov hos - min PM vælter ellers  Glad humørikon

Jeg har rigtig ked af, en ellers spændende konkurrence er gået hen og blevet et issue omkring dette. Og jeg håber for alt i verden at problemet IKKE ligger i det tekniske. Det vil jo være direkte pinligt, hvis det viser sig det er tilfældet. Men uanset hvor problemet ligger, er jeg fuldstændig enig - det er drøn irriterende at modtage så mange mails.

Lad os sammen se om vi kan få løst problemet nu - selv om det er ved at være slut, så er det jo god viden, næste gang

Hilsen

Bare lige en lille iaktagelse.

I aftes svarede jeg på spørgsmålet i den laaaaaange tråd og afmeldte abonement øverst i indstillinger.  Idag er der kommet 168 mail i min indbakke. Under normale omstendigheder er det sgu rart at få mail, meeeen   ? Og jeg afmelde igen abonnement til tråden øverst. Har nu fået 3 mail, selvom jeg ikke abonere på tråden. Underligt.....

Patrick skriver sådan i sit første indlæg i den lange tråd:

Lige en tilføjelse.

Vi har fået feedback på, at der kommer en mail ud, hver gang, der er en som svarer. Det kan undgås hvis du fjerner flueben, når du svarer her:

Fjern-flueben.jpg 

Jeg vil godt gøre opmærksom på, at det er et klip. Så når Patrick skriver "når du svarer her" skal du ind i indstillinger og videre til  abonementer, for at fjerne den markering.

Meget glad humørikonStrømmen er stoppet hos mig.

hej patrich /majah /stepen jeg er glad for at det slutter på torsdag majah stephen og lidt dig har vist stor hjælp men uden held jeg vil godt spørger om det her slutter på torsdag for nu gider jeg ikke mere selv med god hjælp fra jer så kan jeg vente til på fredag med at gå men patrich hvad var iden om at vi skulle modtage alle disse mails???? det var barer ikke så godt forsat god kamp med venlig hilsen erik ps det tar nok nogen tid før i for mig med i en konkurrence
Denne tråd er trukket op af MajaH, så andre brugere har mulighed for at kommentere dette indlæg i det konkurancen nu er afsluttet.

Venligst Maja

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P