Svar

HTC Desire HD

Jeg forsøger forgæves at opsætte min TDC (YOUSEE) mail på min nye "smart"phone, men får at vide, at brugernavn og password ikke passer sammen - eller at dyret ikke kan få adgang til serveren. Kan nogen hjælpe med en vejledning - eller henvise til en. For nu har jeg ondt i nakken.

På forhånd tak

icon

Bedste svar af bedstefar 8 november 2010, 14:11

Jeg har løst problemetMeget glad humørikon

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Efter som du skriver at du har yousee vil jeg sige at du er faret vild, og hvis du prøver at bruge TDC opsetning vil det ikke virke da du skal bruge Yousee.

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/E-mail/Om_e-mail/Det_skal_du_taste_naar_du_opsaetter_din_e-mail_og_nyhedsgrupper.aspx

Hvordan du opsetter din telefon finder du i din manual, hvis du ikke kan finde din manual kan den findes på HTCs hjemmeside.

NB. TDC og Yousee er ikke det samme selskab, da yousee er et datter selvskab af TDC.

Tak for svaret. Jeg har anvendt både TDC og YOUSEE anvisninger på opsætningen, men desuagtet får jeg samme tilbagemeldinger: Brugernavn og adgangskode passer ikke sammen - eller - ingen adgang til serverenTrist humørikon

Jeg har løst problemetMeget glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, GodtMeget glad humørikon.

Kan du så ikke skrive her på forum hvordan du løste problemet, så andre HTC ejer måske også kan få løst problemet.

Hej miela 1

Jeg fandt med hjælp fra en rar YOUSEE medarbejder ud af, at jeg havde forskellige password's til mit YOUSEE (TDC) login og til min mail konto. Irriterende simpelt.

Omdømme 3

Hej,

Ja det kan godt være ireterende men sikkerheds messigt er det en god ide at have forskellige passwords til de forskellige tjænster på netted.

Mange tak for info... virker her!!! Kanon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P