Htc desire

• 0 kommentarer
Har en htc desire som ind imellem går ud midt i en samtale. Derudover kan jeg ikke afslutte samtaler, dvs. hver gang jeg har talt i tlf skal jeg tage batteriet ud og sætte det i igen for at kunne bruge tlf.

Har været sendt ind til rep. Beskeden lød på at der har været uautoriseret indgreb og derfor gælder garantien ikke. Jeg har helt sikkert ikke været inde og pille i noget ved tlf.

Fik 3 valgmuligheder 1) for 299 kr vil tdc smide min tlf ud  2) for 299 kr vil tdc sende tlf retur uden at gøre noget ved den 3) for 299 kr vil tdc reparere og sende retur.

Jeg valgte selvfølgelig at få den repareret. Modtog den og fandt hurtigt ud af at problemerne ikke er løst. Henvender mig så i tdc butikken og får at vide at den slet ikke er repareret og det er der bare ikke noget at gøre ved?????

2 Kommentarer

det var så her, jeg havde valgt at (fyre) tdc........Gal humørikon

Min den opførte sig heller ikke helt som den skulle ha gjort, den lavede sammen de samme fejl, bortset fra at jeg godt kunne lægge på, men min var også mærkelig på nettet og i sms'er og så var der noget der sad fast i jack-stik indgangen, så jeg sendte den også til rep....
Det med jack-stikket var selvforskyldt...

Fik også tre valg:
1: De ville ikke gøre noget ved det, og smide den ud - kr.299,-
2: De ville ikke gøre noget ved det, og sende den retur - kr. 299,-
3: De ville lave den, og sende den retur - kr. 829,-
(Det skal lige siges at jeg ga' kr.99,- for telefonen da jeg købte den, og hvis jeg skal købe den med samme abonnement skal jeg af med kr.1199,-
Og nu står jeg så i den situation hvor jeg ikke har råd til at hente min telefon!!!!???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)