HTC Desire

• ljc
  • 0 kommentarer
I går købte jeg en HTC Decire smart fone i TDC butik.

Denne telefon bliver utrolig varm, skal den det???

Den aflader også med lynets hast, det kan da ikke være rigtig

Har forsøgt at ringe til butikken, de tager ikke telefonen, har forsøgt at ringe 80808020 de tager squ heller ikke telefonen.

Hjælp mig, Der er noget der siger mig at denne telefon ikke er i orden.

Venlig hilsen

Lone Christensen

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Lone.

Ja det er meget normalt, der er rigtig mange ting i en smartphone.

det er ting som wifi, mobildata, gps og meget mere.

du skal også huske at det er en ny telefon, så du første gange du oplader den skal du oplade den længe og bare blive ved med at oplade selvom den siger den er færdig, mange telefoner vil så igen efter et stykke tid fortælle dig at den lader igen. nye batterier skal lege "varme op"

men du skal ikke forvente at få den op på at den kan holde lige så længe som en "Afmindlig" telefon.

med om din telefon skal blive varm, det ved jeg ikke. jeg ved at min X10 mini pro bliver varm når jeg belaster den meget, og når jeg lader på den, og det er meget normalt.

det med at den bliver varm når den lader er forde at laderen kan lade min telefon om på nogle gange mindre end 2 timer. fysik 101 overførlse af energi føre til energi tab i form af varme.

Hej Lone

Hvis du fortsat er i tvivl, om der er noget galt med din nye HTC Desire, så gå hen i butikken med den. Hvis der er fejl ved den, får du den byttet  inden for den første uge. Det oplevede jeg for et år siden med en ny mobil, hvor billedet var stivnet. Var der gået længere tid, havde man sendt den til reparation.

Held og lykke med den, jeg overvejer selv at købe én.

mvh

Lisk

Jeg takker for tilbagemelding på mit indlæg.

Efter at have læst brugervejledningen godt og grundigt, så kán telefonen blive  varm ved længere tids brug. Så jeg er fortrøstningsfuld

mvh ljc

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvis du har fået svar på di spørsmål, vil du så ikke markere det svar som svaed deit spørsmål som løsning, så er du også med til at hjælpe andre med samme problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)