HOV! Hvor er den gode TV guide??

• Deltager
  • 7 kommentarer
Når jeg vil ind på min tv-guide, kommer jeg ind på en rigtig dårlig guide på TDC Play. Den er så meget dårligere, end den jeg plejer at bruge, at jeg har opgivet at optage fra den. Det er rigtigt surt.

På den nye er der ingen omtale af programmer; men kun en titel og den er møgirriterende at manøvrere rundt på.

Hvorfor fjerne noget, der for en gangs skyld har virket rigtig godt???[i]

1 Kommentar

Jeg har lige en tilføjelse. Hvorfor får jeg denne meddelelse uanset om intet er optaget på samme tid:

"Din planlagte optagelse ligger oveni tidligere planlagte optagelser. Vil du fortsætte eller fortryde optagelsen?

Hvis du fortsætter, vil en del af programmet ikke blive optaget."

Stadig ingen omtale af programmer. Iøvrigt kan man tilsyneladende optage flere programmer samtidig. Guiden giver ikke forkert besked og viser iøverigt 3 optagelser. Problemet er bare, at guiden selv har slettet en optagelse, uden at vise eller spørge om hvilken.

Det er simpelthen noget udueligt bras og så stor en forringelse, så jeg alvorligt overvejer mit abonnement.

Nu må vi se, hvad der sker. Jeg skal til møde med vore antenneforening og Stofa mandag. Håber de nu har noget bedre end det møg her. Jeg er medlem af antenneforeningen og har også boksen. Så skiftet kan blive nemt og hurtigt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)