Hotmail.

Hej.... ønsker hjælp til igen at kunne se min "hotmail" via TDC mail, har tidligere kunne bruge denne vej på rejser og hvor i verden jeg ville læse min mail. Har i øvrigt også en "rigtig" mail som jeg godt kan læse via TDC, hvad er der sket, kan det tænkes, at det er fordi det er et stykke tid siden (mere end 6 mdr) siden jeg har brugt denne "hotmail", ville rigtig gerne kunne bruge denne "hotmail" igen. Jeg ved der er skrevet mail til mig, men kan ikke læse dem eller skrive tilbage.

Håber nogen kan hjælpe mig [i]

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu er jeg ikke helt klar over hvad du mener med at se din hotmail via TDC-mail.... De fleste plejer faktisk at gøre det omvendt :-)

Ikke dest mindre er det sådan at Microsoft forbeholder sig ret til at lukke en Windows Live ID når den ikke har været benyttet i 90 dage. Så hvis det er mere end seks måneder siden du har været der, så passer det meget godt at det kunne være fordi din konto er lukket.

Enten må du oprette en ny eller også må du prøve at kontakte Microsoft og se om de kan gøre noget.

Vh

Peter

Hej Piaander.

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig. Du logger ind på din selvbetjening på mit.tdc.dk  og der kan du se dine mails og skrive. Det er en hot mail.

Hilsen IngeBJ

Hej IngeBJ

Overrasket humørikon

At tilgå en tdc-indbox via en browser, hedder en Webmail.

Hvis TDC også kalder den en hot mail, vil jeg meget gerne se det.

Vil du være sød at sætte et link til den side hvor det står?Glad humørikon

En@hotmail.com er (som Peter skriver), et Microsoft-domænenavn.

http://selfcare.tdc.dk/

Hej Peter Glad humørikon

Tak for hjælpen, jeg havde godt på fornemmelsen at min mail var lukket pga. at jeg ikke har haft benyttet denne i længere tid, må så bare oplyse mine venner om at denne mail er lukket. Ærgerligt.

Tror det kan være svært at få Microsoft til at åbne denne igen. Og at oprette denne mail på ny (helt fra start) så vil jeg vel blot få at vide at denne allerede findes.

Men rigtig pænt af dig at forsøge at hjælpe......tak for det.

Venligst Pia Ander

Hej IngeBJ Glad humørikon

Det er lige præsis der den går galt, jeg kommer ind med navn og det hele , men den viser ikke engang siden med tidligere mails eller giver mig mulighed for at skrive en mail, jeg får at vide der er sket en fejl.

Men tusinde tak for din hjælp.

Venligst Pia Ander

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)