Hometrio-VIAsat

Blev pr telefon kontaktet af VIAsat "sælger". Efter vandfald af snak kunne han tilbyde mig 2600 i årlig besparelse ved at skifte hometrio ud med homeduo og købe en VIAsat-pakke uden oprettelsesafgifter. Hvordan ser samarbejdet ud mellem TDC og VIAsat på dette felt?

Tilbudene fra TDC ligger tilsyneladende i dag på det halve af mit abonnement og det svarer fint med den opnåelige prisreduktion.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Du er forhåbentlig klar over, at hele kontakten og det deraf følgende salg er ulovligt.

Hverken Viasat eller TDC må drive telefonsalg.

Jeg kender af gode grunde ikke aftalen mellem TDC og Viasat, men jeg har meget svært ved at tro, at Viasat kan sælge deres pakker til TDC kunder. Det lugter mere af, at en TDC medarbejder, som har lavet en "tilfredsheds undersøgelse" (det kalder de der for ikke at får forbrugerrådet på nakken) og i den samtale har snakket dig et Viasat abonnement på.

Hej igen

Jeg er udmærket klar over, at telefonsalg er ulovlig. Ikke desto mindre blev det forsøgt. Jeg lod mig ikke besnakke. Blev godt gal, da VIAsat dagen efter sendte et "tillykke med Deres nye VIAsat abonnement e-mail". De blev meget hurtig klar over, at jeg ikke har bestilt noget, det udtryk i klare vendinger. De udskyldte og jeg modtog 5 minutter efter "annullerings e-mail".

Jeg opfatter det mere, som VIAsat er på rov hos TDC's kunder og kan heller ikke forestille mig et samarbejde, hvor der gribes ind i partnerens abonnement med en kunde.

Jeg er en tilfreds TDC-kunde, men følger selvfølgelig med i prisudviklingen.

Mvh/Johannes

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P