Hometrio udvikling?? HD kanaler, pluspakke osv.

• Deltager
  • 7 kommentarer
Kom nu ind i kampen TDC.. Sker der snart noget med Hometrio?

Bliver det ikke snart muligt at få åbnet, for den i forvejen installerede Harddisk i Cisco boksen, så man kan optage uden at man skal tvinges til 100gamleFilm og 100gamleSerier, til en mere fornuftig pris?

99,- om måneden bare for at optage, er jo helt ude i hampen for en "nice to have" feature, man nok kun ville bruge lejlighedsvis. Det er bare så åndsvagt når man kan høre disken kører konstant inde i boksen...

Hvad med HD kanaler og Hometrio fiber?

Burde kvaliteten på HD kanalerne ikke være bedre på hometrio fiber? Burde HD udvalget ikke være større?

Personligt har jeg ikke Hometrio fiber, men jeg kan heller ikke lige se hvorfor jeg skulle få det. Lige nu er det bare hurtigere internet, og samme underlødige HD kvalitet og udvalg... øv for den...

1 Kommentar

Hej Best74

Jeg håber lidt at vi allerede er inde i kampen :-)

Det er nogle rigtig gode spørgsmål som du kommer med. Jeg vil videregive alle spørgsmål til den rigtige afdeling, i håb om at det kan blive muligt (med f. eks. skarpere og flere HD kanaler).

Hvis eller når det bliver muligt, er jeg sikker på, at man vil høre om det i forskellige reklamer :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)