HomeTrio - Randers C

Lige siden jeg oprettede mit Home Trio abonnement (ca. 15.10.2010), har jeg været utilfreds, har haft udfald på tv, og net, og iaftes kommer jeg hjem, og opdager der hverken er telefonforbindelse, internet og ej heller TV. Kontakter TDC-butikken, med den frygt at det er lukket, pga. manglende betaling, men kan ikke forstå at det skulle være tilfældet, da jeg endnu ikke har fundet en regning i posten. Det bliver bekræftet i butikken at det ikke er den grund, der bærer skyld for min manglende service. De gange jeg har fejlmeldt min services, har jeg fået at vide at jeg ville få besøg af en teknikker eller i hvert fald blive kontaktet af en sådan. Dette er dog ikke sket, udover at jeg modtog nogle SMS' med "Den anmeldte fejl er nu rettet", hmmm.. det lader ikke til at være tilfældet. Jeg er ervhvervsmæssigt , afhængig af både internet og telefon. Nu har jeg lige forsøgt at ringe til min fastnet-telefon, fra min mobil og får "der er ingen kontakt til mobil-telefonen", ringer jeg fra en fastnet 5 minutters gang, fra min bopæl, mélder den fejl-tone. Hvad er forklaringen, og hvad er løsningen. Hvor længe skal jeg undvære en service som jeg synes er dyr nok, selv uden driftsforstyrrelser? Jeg kan godt afsløre at fejlen vedrører en ejendom i Vestergade i Randers C

Med venlig, omend med utilfreds, hilsen

Steve

4 Kommentarer

Prøv at slukke for tdc boxen og tænd igen efter 10 sek så virker det igen

Det foreslåede er skam afprøvet, flere gange.

Har snakket med TDC, der kommer en tekniker og kigger på det........ imorgen.. mellem 07.30 og 16.00

ok skriv hvad der så var galt nå han har været der

Fejlen, var en kortslutning i centralen. Fejlen er udbedret :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)