Svar

Hometrio på Samsung smart tv

Jeg har lige købt et lækkert samsung smart tv, 8005. Jeg har tdc bredbånd og troede at jeg kunne se tv2 sputnik og Dr dk/live. Men den kan jeg ikke, øv øv

Nu vil jeg så prøve tdc hometrio. men kan det ikke gøres trådløst fra router til tv, så jeg slipper for at trække ledninger?? Kan boksen evt sidde ude ved routeren og ikke ved tv'et?  Viaplay fungerer uden problemer. Jeg har kun parabol i en måned endnu, så jeg skal snart finde ud af noget. Nogen der kan hjælpe mig. Ser I home trio via samsung smart tv? På forhånd tak [i]

icon

Bedste svar af droid 26 marts 2012, 20:28

Nej, trådløse overførsel er ikke en mulighed.

Andre har haft held med netværk over el-nettet i huset.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Nej, Hometrio kræver at Digital Modtageren er forbundet til dit Samsung med enten Scart elle HDMI.

tak for hurtigt svar Glad humørikon

Og digital modtager skal kables til router? det kan ikke gøres trådløst?

Omdømme 2

Nej, trådløse overførsel er ikke en mulighed.

Andre har haft held med netværk over el-nettet i huset.

Okay, så må jeg  prøve at udtænke en anden løsning. vi kan desværre ikke få bredbånd gennem elnettet her. Mit håb var at jeg kunne se alt gennem internettet. Men igen tak for hurtig tilbage melding.

Omdømme 2

Du misforstår.

Det er ikke internet gennem el-nettet men blot dit lokal-netværk gennem dine 230-voltskabler du har liggende i dine vægge. Så slipper du for at trække synlige lan-kabler.

ja, det misforstod jeg da vist Glad humørikon

hvis jeg har tv og digital modtager stående i stuen, og har min router i entreen, behøver der så ikke kabel mellem router og digi boks men kun strøm?

Nu skal du nok snart få fred men forvirringen er total herGlad humørikon

Omdømme 2

Ja, se her: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Netvaerksudstyr/Netvaerk-over-220v

Hvis det lyder for avanceret for dig, så er det bedste for dig nok bare at trække et lan-kabel helt som TDC foreskriver.

SUPER, det er helt sikkert løsningen for mig. Skal lige have manden til at kigge med på det, . Men mange tak og ha´en god aften.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)