HomeTrio på en anden lokation

• hfc
  • 0 kommentarer
Til TDC.

Vi har fået installeret HomeTrio i vort sommerhus (har herudover YouSee kabelTV i vores helårsbolig).

Vi har hidtil været meget tilfredse med løsningen, idet det har været muligt for os at se HomeTrio via vores computer - dels når vi er på vor privatadresse (i Danmark) og dels når vi er på rejse i udlandet. Vi har nu konstateret, st dette ikke længere er muligt. Er det korrekt?

Hvis ja - er det muligt at tilkøbe produkter, så det er muligt?

6 Kommentarer

Hej hfc.

Tak fordi du valgte at stille dit spørgsmål på TDC's kunde-til-kundeforum

Ja det er helt korrekt forstået.

Vi har valgt at tjekke ip, fordi vores kontrakt med udbyderne af de kanaler der er tilgængelige på Webtv, forlanger at vi gør det, aht. kopi retten.

Dette bevirker at man ikke kan tilgå og se TDC Webtv fra en Ip adresse, der ikke er fra

TDC og hvor der ikke er HomeTrio eller tilkøbspakke Media.

Altså kan du se Webtv fra en adresse med HomeTrio eller HomeDuo Media.

Der findes pt. ingen tilkøbsprodukter der giver adgang til Webtv fra udlandet.

Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive på forum igen.

Venlig Hilsen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kan ikke se at det skulle være et problem, at man kan se WEBTV fra andre lokationer, der skal jo logges ind på Mit TDC før man kan se WEBTV og så er brugeren vel godkendt.

Mvh

Kim

Hej KsNa

Vil starte med at sige at det altid har været en del af vilkårene for TDC HomeTrio:

Det er ikke tilladt at videredistribuere leverede tvsignaler til andre adresser end installationsadressen eller til tredjemand, jf. pkt. 4 i Tillægsvilkår for TDC WebTVDe fulde vilkår kan de ses her: http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/samlet_vilkaar/privat/tjenester_abonnement/pakker/trio/hometrio_bredbaandstelefoni_hometrio_basic_bredbaandstelefoni.pdf

En TV installation gælder kun til den pågældende adresse og det er derfor ikke lovligt at se TV på en anden adresse, uanset om det er ejeren af installationen eller ej. Derfor har det ingen betydning om brugeren er godkendt.

Mvh Joachim

Hej Kim. Jeg kan godt se logikken i det du siger, men set med TDC´s øjne, så kunne man jo i teorien give sit login til samtlige naboer og venner, og så kunne selv folk uden tilknytning til TDC se gratis TV via nettet

God weekend

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Joe, men hvis der kun kan være et login på ad gangen er det dog begrænset, derudover vil de færeste give deres loginoplysninger til gud og hver mand, det giver jo samtidig adgang til webmail og selvbetjening på mit.tdc.

Mvh

Kim

Det kan godt være at det står i de betingelser der fylder et leksikon og som i udemærket godt ved at vi ikke læser/forstår en pind af.

I er lige begyndt at gøre det, så det er bare en lam undskyldning for ikke at ville levere det vi i virkeligheden betaler for..!

PS... nærlæs mit alias.. og det er ikke for sjov

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P