HomeTrio og udvalgte Viasat-kanaler

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hejsa

I går aftes så jeg tilfældigvis, at jeg pludselig havde fået TV3, TV3+, TV3puls, TV2-Sport, TV2-News og et par andre Viasat programmer i min HomeTrio boks. Det er selvfølgelig meget rart med lidt ekstra kanaler, men jeg har ikke modtaget nogen information fra TDC om disse nye (gratis?) kanaler. Men måske skal det være en hemmelighed :-)

Er der andre, som også har fået disse kanaler uden at blive informeret om det?

Tidligere har TDC kørt kampagner med hele eller dele af Viasat-pakken gratis i en periode, så det er måske det samme som sker igen. Faktisk oplevede jeg ved sidste kampagneperiode, at jeg tilfældig så nogle Viasat-kanaler i min boks - og noget tid senere fik jeg en mail om Viasat-kampagne...

Bortset fra denne undren over nye kanaler uden information, så er jeg meget tilfreds med HomeTrio - og det er også fantastisk med WebTV! Næste step må være at få adgang til alle kanalerne på WebTV :-)

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det ser ud til kanalerne er kommet på mandag 8-11-10-

Jeg fik et brev i dag tirsdag men det ser ud som om besørgelsen ag disse breve har taget længere tid en beregnet!

Om det er P+T eller nogen andre ved jeg ikke.

Men rart når vi får en sådan gave.

VH

Jørgen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Man undres Glad humørikon

Jeg har lige tjekket mine kanaler og der er ingen Viasat (3, 3+ eller 3 Puls).

Er det noget, alle skulle få på prøve?

Jeg går ud fra, at kanalerne "bare er der" uden at man skal opdatere software eller sådan nogert?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LarsA

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

TDC kører i november måned kampagne på Viasatpakken (dog uden TV1000-kanalerne). Kampagnen indebærer, at alle TDC HomeTrio kunder, som ikke har Viasat, gratis har disse kanaler til rådighed. Vi har sendt breve ud til alle kunder, men der kan være tilfælde, hvor brevet ikke er nået frem endnu.

Det er noget, der automatisk bliver fjernet igen 29/11 – men hvis det viser sig, at du bliver glad for det, kan du bestille det efterfølgende her: tdc.dk/viasat

Har man ikke fået kanalerne, bedes man slukke digitalmodtageren bag på og tænde igen, så skulle de gerne være der. Hvis de stadig ikke kommer frem, bedes i kontakte TDC Hotline på 80 80 80 47.

Så rigtig god fornøjelse med de gratis kanaler her i november :-)

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hejså,

jeg har lige fået hometrio basic, med viasatpakken, men vil også gerne have eurosport 2 og nogle andre som er med i den almindelige hometrio pakke. Er det muligt at opgradere sin pakke så man får de andre kanaler med også?

mvh

Hej-

Jeg har lige bestilt viasat pakken for 199-, men kommed kanalerne også på Webtv?

Jeg undrer mig over at jeg ikke har viasat kanaler 

de findes på yousee men åbenbart ikke på fiber

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)