Svar

HomeTrio + mobilabonnement og Play

Jeg har Home Trio, men har et mobilabonnement ved et andet selskab.

Jeg vil dog gerne have muligheden for at have adgang til Play på både pc og mobilen, og overvejer derfor et mobilabonnement ved TDC også. Jeg har derfor lidt spørgsmål, som jeg håber at nogen kan hjælpe med.

- er der rabat, hvis man opretter et mobilabonnement, når man har Home Trio i forvejen?

- kan man på en supernem måde overføre de numre man har hentet på pc'en til mobiltelefonen, eller hvordan er samspillet mellem pc og mobil, når det kommer til overførsel af Play-musiknumre?

Jeg har i øvrigt en Nokia N8 som mobil, og abonnementet som jeg overvejer er TDC Mobil MixMedia.

icon

Bedste svar af miela1 5 februar 2011, 14:18

Hej,

Jeg starter lige fra bunden

Du kan ikke overføre musik mellem PC og Mobil, eller det kan du ikke med musik hentet til at afspille på PC.

du har som mobil kunde ved TDC og ejer af et Symbian telefon har du 3 muligheder.

1. Du kan oprette Fast Track og hente dine TDC Play Mobil nummere til computeren og overføre dem til mobilen(de nummere kan ikke spilles på PC)
  2. Du kan få sendt et link som sms til hvor du skal hente nummeret på fly
  3. Du kan gå ind på http://m.tdc.dk/play og hente musikken.
de 2 sidste muligheder kan du ikke bruge hvis din telefon er på Wifi, men lige meget hvordan du henter dit nr er det gratis, du betaler ikke en gang datatrafik.

Nej, du får ikke rabat på dit mobil abonnement selvom du har Home trio.

Se original

3 Kommentarer

PS: Er der også planer om at lave en Play-app til Symbian?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg starter lige fra bunden

Du kan ikke overføre musik mellem PC og Mobil, eller det kan du ikke med musik hentet til at afspille på PC.

du har som mobil kunde ved TDC og ejer af et Symbian telefon har du 3 muligheder.

1. Du kan oprette Fast Track og hente dine TDC Play Mobil nummere til computeren og overføre dem til mobilen(de nummere kan ikke spilles på PC)
  2. Du kan få sendt et link som sms til hvor du skal hente nummeret på fly
  3. Du kan gå ind på http://m.tdc.dk/play og hente musikken.
de 2 sidste muligheder kan du ikke bruge hvis din telefon er på Wifi, men lige meget hvordan du henter dit nr er det gratis, du betaler ikke en gang datatrafik.

Nej, du får ikke rabat på dit mobil abonnement selvom du har Home trio.

Okay, tak for svaret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P