Svar

HomeTrio med Plus problem

Vi har lige fået Hometrio med plus abonnement samt multiroom med 2 ekstra bokse.

Under opsætningen fortalte teknikeren at der kunne gå lidt tid, før man kunne optage fra multiroom boksene.  Nu er der gået 2 døgn og vi kan stadig ikke starte optagelser eller se optagelser i andre rum end der hvor hovedboksen står.

Skridt jeg har taget for selv at løse problemet er, taget strømmen fra homeboks same alle 3 Tvbokse.  Startet homeboks og lade den starte helt op, før jeg starter de andre Tv bokse.

Skal jeg bare have mere tålmodighed og vente f.eks.. En uge.  Eller er der noget bestemt jeg har glemt eller misforstået ?

icon

Bedste svar af GTH 19 marts 2011, 18:50

Hej JørgenMose

Det lyder som om dine Multiroombokse kører på en ældre version af Software (det kommer de med fra fabrikken) hvor mulighed for at afspille optagelser ikke er tilgængelig.

Du kan ikke selv gøre noget i den forbindelse - men skal have fat i Hotline for at få multiroomboksene opdateret. Nummeret til Hotline finder du her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JørgenMose

Det lyder som om dine Multiroombokse kører på en ældre version af Software (det kommer de med fra fabrikken) hvor mulighed for at afspille optagelser ikke er tilgængelig.

Du kan ikke selv gøre noget i den forbindelse - men skal have fat i Hotline for at få multiroomboksene opdateret. Nummeret til Hotline finder du her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Det vil jeg prøve mandag så.

Takker for svar her lørdag aften Glad humørikon

Smider et reply igen derefter.

Ja det var lige det som var problemet.

Multoboksene stod til firmware 1.2 og ikke til version 2.0 som der køres med nu.

Takker for hjælpen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JørgenMose

Tak fordi du tog dig tid til at skrive igen. Det er altid rart med en tilbagemelding - også når det er for at fortælle om et problem der er blevet løst. Glad humørikon

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P