HomeTrio Fiber

Har læst, at TDC er på vej med HomeTrio Fiber, i første omgang i Nordsjælland, hører Måløv mon til Nordsjælland?

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mwcremkim.

Jeg har snakket med Tdc fibernet, og Måløv er desværre ikke med i denne omgang. Men ville komme det snarest.

Spørgsmål rettes til TDC fibernet: 70301111

Mvh. Lennart.

Hej Lennart

Tak for svar, jeg følger udviklingen Glad humørikon

/Kim

Ringede til HomeTrio Fiber-afdelingen i dag, det var ikke ret meget de kunne svare på, udover. "Vi tilbyder det ikke i dit område endnu", "Vi ved ikke hvornår vi kommer til det" og "Vi udbygger næsten ikke på fibernettet" 

Det er jo det sædvanlige sludder for en sladder pladder..

Bor ellers i det rigtige område, i følge kortet på hjemmesiden.. Trist humørikon

Vi ville ellers gerne snart kunne opsige vores parabol-viasat løsning! Til fordel for en samlet alt-i-en HomeTrio pakke, men det er stadig ikke muligt her på adressen. 

Jeg har også talt med dem i dag.

Fiberen er i mit område, men da jeg bor på et koteletben med mere end 30 meter knuden er jeg desværre også ude af TDC loop.

Gal humørikon

Har talt med dem flere gange. Bor i Birkerød. Vores huse er dog alle nye , med nye adresser og Mat numre, TDc har derfor ikke dem med på deres lister. Har bedt dem om at se på gentagne gange.

for de af jer som kunne tænke jer fibernet og vil vide om jeres adr er under 30m kan i selv se det på TDC hjemmeside her, filerne er i acess format så det skal man lige have først. se links he: Man kan under den som hedder >30 se om ens adr er green 

http://tdc.dk/wholesale/publish.php?dogtag=f5_g_om_nyh

Produktspecifikation for samtrafikproduktet FBSA (Whitelist)
(opdateret 17. november 2011)

Adresser [b]>30 meter[/b]   [b]<30 meter[/b]

de opdateres løbende så hvis adr ikke er på kan det være den kommer det senere.

Efter at have læst nedenstående artikel, troede jeg faktisk at TDC ville lancere HomeTrio fiber, til dem som stadigvæk ikke kan få HomeTrio via. kobber, det var i hvert fald sådan jeg havde forstået det.

"I store træk kommer de ikke til at adskille sig. Vi ønsker i bund og grund at tilbyde kunderne vores produkter på fiber de steder, hvor de ikke kan få det ønskede produkt på kobber. Det kan være de steder, hvor vi ikke har rullet en infrastruktur ud, så de kan få nok tv-strømme," forklarer René Brøchner."

http://www.computerworld.dk/art/200719?cid=4&q=tdc&sm=search&a=cid&i=4&o=7&pos=8

Hej Tengu, ja det trode jeg også, men det var så ikke tilfældet, men måske senere de vil kigge på det. En aden ting angående fiber kabler og den fysiske installation jeg undrer mig over. Der skal meget om at et kabels skal graves ned til hustanden, men min kolge bror og far sagde samstemming at dem kan man da bare "skyde" dvs at man istedet for at grave op til et jkabel , kan man så at sige skyde abler i jorden ret langt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)