Er hometrio et dødt produkt?

• Deltager
  • 7 kommentarer
Er jeg den eneste der undrer sig lidt over totalt mangel på produkt-udvikling på Hometrio pakken.

Det undrer mig at der ingen tiltag er til flere TV-kanaler i HD. Og i særdeleshed på Hometrio Fiber, som burde kunne bære alt det HD i kan kaste efter det. 

Hvis jeg overhovedet skal overveje at betale 5000 i oprettelse for fiber og ligge 200 kr mere om måneden i abonnement (hvis ikke det bliver mere) Så skal der godt nok ske noget med udbuddet af HD kanaler.

Derudover syntes jeg der er lidt til grin at man skal betale 99,- om måneden, for at få enablet den i forvejen installerede harddisk der sidder i homebox.. Nej, jeg er ikke interesseret i 100 forældede film og serier, men jeg ville gerne udnytte den harddisk der sidde i min boks og sluger strøm konstant! Lav en løsning så man billigere kan få åbnet for harddisk optagelse, det koster sgu nul kroner for Jer..

Kom nu ind i kampen...

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej!

Det er altid godt med lidt feedback på vores produkter, og jeg er da også enig med flere af dine idéer.

HD kanal udvalget kunne bestemt godt trænge til at blive udvidet, da det er noget flere og flere begynder at efterspørge. Jeg tror nu at man prioriterer at få en større del af Danmark til at have adgang til højhastighedsinternettet, så en udvidelse af HD løsninger ville kunne betale sig rent økonomisk da efterspørgslen også skal være med.

Mht. vores plusabonnement så er det rigtigt nok at harddisken er med i boksen uanset om den er aktiveret eller ej. Dog er funktionen også noget vi supporterer, hvilket gør der er en udgiftsforskel for TDC om hvorvidt den er aktiveret eller ej. Jeg synes det ville være en god idé at lave en billigere løsning hvor man kan benytte optagefunktionen, uden at have adgang til vores 100 film og serier. Den idé vil jeg gerne gå videre med for dig.

/Alex

Hej, tak for dit svar.

Det ville være super hvis der kunne komme en billigere løsning på harddisk optageren. (og her håber jeg på omkring en 20-30 kroner..)

Jeg ved godt at i har en mindre udgift på dette. Men lad os nu lige være ærlige. Det kan ikke koste mange småpenge at trykke hak i det flueben, der enabler harddisken.

Jeg læste et andet sted en medarbejder påstod at det også kostede TDC penge, fordi at når man optog så brugte man en tv-stream mere og det kostede båndbredde. Men den holder jo heller ikke da båndbredden jo ryger fra det båndbredde man i forvejen har betalt (og som heller ikke er i nærheden af de 20 Mbit jeg betaler for).

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Best74 skrev:
Er jeg den eneste der undrer sig lidt over totalt mangel på produkt-udvikling på Hometrio pakken.

Det undrer mig at der ingen tiltag er til flere TV-kanaler i HD. Og i særdeleshed på Hometrio Fiber, som burde kunne bære alt det HD i kan kaste efter det. 

Hvis jeg overhovedet skal overveje at betale 5000 i oprettelse for fiber og ligge 200 kr mere om måneden i abonnement (hvis ikke det bliver mere) Så skal der godt nok ske noget med udbuddet af HD kanaler.

Derudover syntes jeg der er lidt til grin at man skal betale 99,- om måneden, for at få enablet den i forvejen installerede harddisk der sidder i homebox.. Nej, jeg er ikke interesseret i 100 forældede film og serier, men jeg ville gerne udnytte den harddisk der sidde i min boks og sluger strøm konstant! Lav en løsning så man billigere kan få åbnet for harddisk optagelse, det koster sgu nul kroner for Jer..

Kom nu ind i kampen...

Jeg er enig i flere af dine betragtninger.

Ydermere mener jeg at det er en falliterklæring at man med Hometrio over kobber ikke har mulighed for at tilkøbe ekstra hastighed som f.eks Telia's tv-kunder. Ja, kender godt forklaringen med støj osv men det er åbenbart lykkes for Telia....men de er måske også så meget bedre....

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Nu er der så igen gået en række måneder uden videre udvikling af TDC HomeTrio pakken.

Hvornår kan vi endelig regne med at få flere HD kanaler ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)