Svar

Hometrio

• Deltager
  • 0 kommentarer
efter at have haft hometrio og bredbånd et stykke tid, ser jeg lige at der med min pakke følger 20 mbit

hastighed med, og minimum 10 Mbit[i] nu har jeg testet forbindelsen adskillige gange

også på forbrugerstyrelsen test;

Seneste resultat:
Downloadhastighed: 2582 kilobit per sekund
Uploadhastighed: 1233 kilobit per sekund
Ping: 25 millisekunder
5. august 2011 09:05:35 Det kan da ikke være rigtigt hvad????
icon

Bedste svar af KsNa 5 august 2011, 13:39

Husk at din/dine TV-bokse skal være slukket når du tester, ellers æder de jo af hastigheden.

Mvh

Kim

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Nej det er for lidt. Du bør ringe til hotline på 80808047, de kan måle din forbindelse igennem og rette/fejlmelde forbindelsen. Du skal være på adressen når du ringer så I sammen kan prøve forskellige ting, som f.eks. at tjekke ledningerne og genstarte systemerne i rigtig rækkefølge

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Husk at din/dine TV-bokse skal være slukket når du tester, ellers æder de jo af hastigheden.

Mvh

Kim

Jeg har valgt at skrive til TDC, så vi må se.

tager de apperater virkeligt så meget af ens hastighed. shit

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, TV tager op til 4Mb pr. kanal der er i brug, hvis du ser TV og samtidig optager et andet program, så bruger du 2 TVkanaler, har du HDkanaler bruges der dobbelt op når du ser dem.

Mvh

Kim.

det viser sig at jeg bor i et yderområde, hvor de kun kan levere 9 Mbit max, det har de aldrig fortalt mig

men okay de kan ikke angang levere mig de 9 Mbit, i dagtimer når alt er slukket telefon hometrio, så kan de alligevel kun levere 3,89 Mbit.

Nu har jeg igen hørt fra dem, de siger at nettet ude ved mig er ekstremt overbelastet, og de vil flytte mig over på en anden linie?? det forstår jeg ikke, da jeg sagde at jeg betalte for 20 Mbit max og 10 Mbit minimum, sagde de bare at jeg kun betaler for det jeg bruger. jeg truede med at skifte leverandør, hvilket de bare svarede at det ville ikke hjælpe noget, for alle de andre selskaber bruger deres kobber, så de kan heller ikke levere mere.  uartigt !!!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hvem mener at dette er en løst tråd?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Det gør vel den eneste der har ret til at markere spørgsmålet som løst, nemlig spørgeren Prewer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)