hometrio

Vi er her på adressen ved at være godt trætte af tdc hometrio, enten pixelerer tvèt eller der er ingen forbindelse til routeren eller telefonen slår pludseligt fra under samtaler, har haft kontakt til tdc siden installation af produktet for snart 4 år siden, problemet er endnu ikke løst!!!

Jeg fejlmeldte så sent som i aftes, 14-06-11, produktet igen, er snart ved at være vant til at der fra tdc`s side bliver ringet op om at de vil ordne problemerne vedrørende vores forbindelse inde fra kundecenteret, godaw do, tdc er udmærket klar over at diverse kabler og forbindelser på min adresse er af ukendt alder, har en formodning om at disse kabler er fra 2.verdenskrig og efterladt af Tyskerne på grund af alder!!!!

Jeg håber da inderligt at tdc snart finder ud af at skifte disse kabler, kunne jo være teknisk museum ville være glade for at kunne udstille disse ældgamle koryfæer!!! Det kan da ikke passe at tdc, med alle de reklamer de pøser ud, ikke er istand til at varetage deres forpligtigelse over for deres kunder, vel????? Det er måske bare en pengemaskine de har gang i ??????

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)