Hometrio


Jeg har kun haft hometrio i 14 dage, og har allerede oplevet at den mister signalet 5 gange. Den skriver der ikke er noget signal, og at man skal kontakte hotline. Jeg har så prøvet at genstarte hele systemet, og efter 2-3 forsøg virker det så igen et par dage. Er der nogen der ved hvad der kan være galt ? Eller skal jeg have fat i hotline, som der står. Jeg kan lige oplyse at internetforbindelsen virker, mens der ikke er noget tv-signal, dog har jeg også måtte genstarte modemet et åar gange, for at få tv-signalet igen.

 

Vh  svendsen

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Ring til Hotlinen, så må de få en tekniker til at kigge på det. Dengang jeg oplevede det på mit tv så fik de en tekniker til at ringe til mig og ordne det. Super at man ikke skulle være hjemme fra arbejde. man skulle bare tage telefonen.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)