hometrio

• jfs
  • 0 kommentarer
Jeg har Home duo med fastnet "family"

hvis jeg får/betiller Hometrio skal jeg betale ekstra (79kr) for at få DRHD + flere HD kanaler

skal jeg betale 900 kr for oprettelsen af hometrio når jeg har homebox i forvejen.

4 Kommentarer

Ja, HD-pakken koster 79,- af den grund, at de leverer en ekstra bredbåndslængde for at trække disse HD-kanaler.

Normalprisen for oprettelse af HomeTrio er 999,-, og prisen er inkl. tekniker, som tilslutter dig udstyr og sørger for, at alt virker hos dig. 

Lige nu er der kampagnepris på oprettelse af HomeTrio til 499,- inkl. den populære Kanal 9 de første 3 mdr. 

joo men derfor er det jo stadig en licens betalt kanal, som man kan trække på en digital stueantenne , alene på licensen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Der har været en anden tråd om dette, hvor Miela1 ganske rigtigt påpeger at DR-HD ikke er en "must carry" kanal, som resten af DR's kanal.

Det vil sige at fælles antenne anlæg og andre distributører ikke SKAL medtage DR-HD i deres "tvungne" kanalpakke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Nu jeg er nævnt ville jeg blande mig lidt.

Rigtig dine licens penge går dels også til dr HD, ikke til selve kanalen, men pengene går til DR.

men der er kun 2 DR kanaler som du har ret til at kunne modtage nemlig DR1 og DR2.

kanaler som DR HD, som jo ikke har Must Carry status, må de forskellige udbydere faktisk gøre hvad de vil med, dog må de ikke tage betaling for selve kanalen, men de må gerne ligge den i en kanal pakke som du skal betale for.

det vil også sige at hvis TDC vælger en dag at lave en Børne pakke hvor man kan fravælge børne kanalerne så kan TDC også firt ligge DR Ramasjang i den pakke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)