hometrio

træt af det hakker og ikke kan finde kanaler fryser i tide og utide

uden jeg er på internet og bruger telefon. og så skal jeg bytte batteri fjernbetjening hver 2 måned,

det er en katastrofe når alle andre jeg har har kunne holde 1-1,5  år med forbrug.

er det mig eller skal jeg finde noget andet.jan bækholt

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Først skal du have en ny fjernbetjæning, da der tydligvist er en fejl et sted i den.

det kan være det hjælper at resette din TV box, der er en knap bagpå, men det hjælper ikke på fjernbetjæningen.

ellers skal jeg lige bruge nogle flere oplysninger

Hvor hurtig forbindelse har du?.

Har du HDTV?

hej tak for svar ja jeg har resetet og startet om mm

jeg køre normalt 10 mb standard hometrio.og har ikke HD.

men det har kørt rimeligt men de sidste 3-4 måneder har det været rigtigt galt

har skiftet batteri 3 gange på et år og det er galt igen med at fjernbetjeningen vil.,den kan køre 2 uger uden noget ligepludeselig skal ,man konknle for at den skal virke så køre3 det og så køre det ikke.

den kan skiftes,men når det fryser og der ikke er forbrug på linenjen fra mig ?????

hvad skal man gøre.  jan

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

10 Megabit skulle være nok. efter dit ny indlæg kan jeg kun se at det kan være 2 ting.

1. der er en fejl i din softvære på TV boxen, så du skal opdatere softwaren, desvære ved jeg ikke hvordan man gør, men det er noget med at man skal slukke og tænde den indtil at den opdatere, men er ikke sikker på at det er sådan man gør.
  2. det andet kunne være at din internet forbindelse er ustablil, TV virkerr ikke serligt godt på en ustabil forbindelse da det vil slå TV "Signalet" i stykker, det kan være det vil hjælpe at genstarte din router(Sluk vent i 5 min og tænd igen).
Hvis ikke noget af det jeg har skrevet virker skal du kontakte TDC kundeservice så vil de sikkert hjælpe dig.

du kan også vente og se om der er andre der har et løsnings forslag, men jeg vil ikke love noget, men vi er mange her på forum og en meget stor koliktiv viden, så det kunne jo være.

håber du får det til at virke.

hej tak for svar,jeg arbejder videre men man har kun tålmodighed til grænsen er nået og jeg er der hvor jeg er træt af alle de små problemer.men har ikke helt givet op endnu.

forsat go aften og tak for responsen. jan

Omdømme 3

Så sandt.

"man har kun tålmodighed til grænsen er nået"

Og en forsat godaften til dig, og du er selvfølig atlid velkommen på forum

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jan

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum og velkommen til.

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe dig. Dog er jeg en smule i tvivl om hvad der præcist er galt ude hos dig.

Er det korrekt forstået at du oplever frysninger på dit TV? Hvor ofte oplever du disse frysninger? Er det flere gange i timen? Flere gange om dagen?

Hvad angår din fjernbetjening, så passer det nogenlunde med at du skal skifte batteri ca. hvad 2. måned. Batterierne er de små 3volts ion batterier, i og med vores fjernbetjening er designet som den er (slim line). Så fjernbetjeningen fejler umiddelbart ikke noget.

Men jeg hører gladelig fra dig igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P