Hometrio

Hej,

Nogen som ved om man kan få flere TV strømme end 2 på sit hometrio. Vi har også multiroom, med 1 ekstra boks. Nu kan vi optage 2 programmer samtidigt, men ikke se TV imens, dette ville vi gerne ændre på, er det muligt?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej det er ikke muligt såvidt jeg ved ikke muligt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bimmer70

Tidligere på året havde jeg et Plusabonnement med to strømme og Multiroom med en ekstra strøm, så jeg havde på det tidspunkt i alt 3 strømme (men ingen HD). Nu har jeg ikke længere Multiroom og kun to strømme, men jeg tror, at det er din bredbåndhastighed og om du har HD, der afgør, om du kan have 3 strømme.

Jeg vil da foreslå, at du kontakter Kundeservice og forhører dig om mulighederne.

Mvh

Stephen

Vi har Home Trio med 20 mbit/s forbindelse. Vi havde 4 streamings på samme tid, da vi havde 1 hovedboks og 3 multiroom. Da vi fik HD kanalerne på, måtte vi slippe den ene multiroom, da HD kanalerne tager 2 streaminger pr. kanal. Så sent som i går optog jeg 3 programmer på samme tid, uden nogen dog var HD, og da jeg prøvede at gå på en 4 kanal meldte den også fejl. Jeg kunne stadig optage 3 ting på samme tid, og jeg kunne se en af de kanaler jeg optog på, samtidig med at jeg optog. Jeg kunne også se en af optagelserne samtidig med at der stadig blev optaget på alle 3 kanaler.

så jeg tror dit problem måske består i at du ikke har 20mbit, hvad jeg mener du skal have for at have mere end 2 streaminger.

mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)