HomeTrio

Jeg har forsøgt at få overblik over, hvordan TV gennem TDC bredbånd fungerer og hvad det koster.

Som jeg læser nærværende sider skal jeg have en boks til 695+399 kr pr fjernsyn plus betale 59 kr pr måned pr fjernsyn. Jeg vil gerne tilslutte fem fjernsyn og skal således af med 4376 i installation (jeg regner med at det første er med i 'standardpakken'(?)) og 236 kr om måneden oven i det almindelige abonnement. Men måske kan jeg kun tilslutte fire fjernsyn? Det gør selvfølgelig løsningen lidt billigere, men min yngste søn bliver nok lidt ærgelig over at hans fjernsyn ikke længere virker...

Ydermere læser jeg det som om jeg skal have netværkskabler mellem mine fjernsyn til den centrale boks samt at disse kabler skal være de medfølgende kabler på 12 meter. Mine fjernsyn står på forskellige etager og i hver sin ende af huset - altså med væsentlig mere end 12 meters afstand.

For mig lyder det som en både dyr og ualmindelig klodset løsning. Jeg håber nogen kan fortælle mig at jeg har misforsået noget undervejs.  Enhver hjælp er velkommen!!!

Rasmus

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rasmus

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Ønsker du stadig en gennemgang af HomeTrio?

Alle informationer kan findes her: http://privat.tdc.dk/pakker/hometrio/

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)