Homeplug

Hejsa... Jeg har lige fået Tdc home trio, men det er noget rod med kablerne for de skal hele vejen igennem min lejlighed og over flere døre. For at slippe for alt det ledningsrod overvejer jeg at prøve at købe et sæt homeplugs og kører signalet den vej over. Er der nogen der har erfaring med dette ? og ved og det virker optimalt

Hilsen Tommy

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kører godt nok ikke TV gennem mine - men jeg har masser af hul igennem - så det ville ikke være noget problem her.

Der er ingen der kan udtale sig om din lejligghed uden at have afprøvet det i praksis. Lige netop din lejlighed kan  være kablet uheldigt - men sandsynligheden talerfor at det vil gå helt uden problemer.

Vh

Peter

Det virker bare 100%. Har haft homeplugs i 1-2 år uden nogen former for problemer.

Kan oplyse, at jeg har 5 tv`er tilsluttet. 1 stk med den originale "store" boks fra TDC og 4 tv`er tisluttet de små bokse fra TDC.

Se .feks. her:

http://www.edbpriser.dk/homeplug-powerline/zyxel-pla4201-starter-kit-id-6779962.aspx

Bruger selv d-link.

Mvh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)