Svar

Homeduo-abonnement vises ikke i selvbetjening


Hej.

 

Jeg ville gerne installere TDC Sikkerhedspakke og bruge det fast, eftersom man jo betaler for det. Jeg fandt ud af, at abonnementsnøglen skulle være synlig inde i selvbetjening under ens bredbåndsabonnement. Men inde i selvbetjening er der kun listet vores Duét Extra-abonnement og Fastnet-abonnement op. Hvorfor står vores HomeDuo-abonnement der ikke? Har tilføjet abonnementerne vha. formularen, hvor man oplyser tlf. nr. og Kontonummer.

HomeDuo-abonnementet blev udført i dag. Kan det være derfor, simpelthen fordi det er for tidligt?

 

På forhånd tak.

icon

Bedste svar af giweo 20 januar 2013, 10:42

Hej

Der kan gå op til en uge før selvbetjening bliver opdateret.

Men nøglen står også i den ordrebekræftelse TDC har tilsendt dig enten pr. mail eller alm. post (eller begge dele)

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Der kan gå op til en uge før selvbetjening bliver opdateret.

Men nøglen står også i den ordrebekræftelse TDC har tilsendt dig enten pr. mail eller alm. post (eller begge dele)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)