homedueo

jeg forstår ikke hvorfor at man ikke bare sætter hastigheden op automatisk når der sker hastigheds forøgelse til samme pris, feks. jeg har nu home dueo med 10 i hastighed til 299 pr md og man reklamerer med at man kam få 20 til samme pris nu. og går man ind som eksisterende kund og vil tilmelde sig det siger den at man allerede har produktet i forvejen ,og henviser til at man kan se hvad man kan få af hastighed , men jeg har ikke det produkt for det kan jeg jo teste ved hastigheds målingat den er den samme.

Kjeld Andreasen

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Der er en forklaring på alting (næsten)

Hvis du på nettet forsøger at tilmelde dig Home Duo, så er det klart at du får en besked om at du har produktet i forvejen, - for du har jo rent faktisk Home Duo, blot ikke med den hastighed du nu ønsker at få.

TDC vil over tid ændre hastigheden for alle gamle kunder, - men der kan gå måneder inden dette sker for alles vedkommende.

Er man utålmodig kan man derfor alternativt ringe til TDC og bede dem om at få ændret sit abonnement til de nye vilkår.

Nu er det at ringe til TDC jo nok ikke det bedste råd man kan give til en utålmodig kunde. Meget glad humørikon Du kan derfor alternativt henvende dig i en TDC Butik og bede dem om at ændre din hastighed. Det kan de sagtens iværksætte fra butikken.

Andre der læser dette svar bør være opmærksomme på at ændringen kun gælder hastigheden. Er der kunder der har betalt ekstra for en hastighed op til 20Mbit, så skal disse kunder selv være opmærksomme på at framelde denne ekstraudgift.

Alle der læser dette svar bør være opmærksomme på formuleringen i TDC's tilbud der omfatter en hastighed på op til 20Mbit.

Der er nemlig ikke alle steder at linjen kan klare denne høje hastighed, så en del af dem der får en 20Mbit forbindelse vil rent faktisk opleve at hastigheden næppe bliver højere end 12-13Mbit.

Mvh FN ;-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

For lige at supplerer FN så skal man samtidig være opmærksom på at kan man kun holde 12-13 mb har man rent faktisk mere ud af en 10 mb fordi der på linien vil være så stort pakketab at linien nemt kan føles som en 5mb. Det er derfor vigtigt at sikre sig man kan komme ret tæt på max hastighed, ellers er der risiko for at det bliver en meget dårlig oplevelse.

mvh

Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja det var da en vældig god tilføjelse, for det vidste jeg godt, og burde derfor også have husket at nævne det.

Jeg havde/har netop en 20Mbit forbindelse der kun holder 12-13Mbit, og den har voldt mig store kvaler i form af hyppige kortvarige udfald af min Internetforbindelse.

Det løste jeg ved hjælp af den konfiguration af mit bredbåndsmodem som jeg har beskrevet i denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Kortvarige-udfald-af-Internetforbindelse/m-p/28493

Det er nu 10 dage siden jeg foretog disse ændringer, og jeg har kun oplevet et eneste kortvarigt udfald siden da, - nemlig i går lørdag.

Det ærgrer mig selvfølgelig lidt med dette ene udfald, men det er småting i forhold til tidligere hvor det var næsten dagligt og ofte flere gange om dagen, - så jeg har stadig tillid til at ændringerne har medført en betydelig forbedring.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P