Homedisk,TDC Play og XBOX 360

Hej

Jeg har fået en mail om at Homedisk er blivet opgraderet, og jeg har konstateret at jeg nu har den rigtige version ifg. mail.

Firmware-versionV3.33(AFN.0) 

Der står i mailen at jeg nu kan spille TDC Play musiken fra min Xbox 360, men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg kan sagtens afspille alt mit MP3 musik, men når jeg prøver en fil fra TDC Play, afspiller den ikke. Er der en opsætning jeg har misset?

Vh

Jens Lund

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skal streame musiken fra Homedisken til Xboxen, det vil sige at du skal sette en DLNA/UPnP server op på Homedisken, når du så har gjort det skulle xboxen selv finde homedisken og så kan du bare vælge den musik du vil spille.

Hej Miela1

Sjovt nok så skriver jeg at jeg godt kan høre min MP3 musik men ikke min TDC Play musik.

Så jeg prøver igen. Jeg har ingen problemer med at se min Homedisk, Billeder, MP3 musik og andet kan jeg godt se og høre. Jeg kan godt se min TDC Play musik, men de vil ikke afspilles. Alt sammen fra Homedisken.

Vh

Jens

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JensLund,

Tak for dit indlæg. Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig med at få det til at virke. Kan du ikke skrive en PM (privat meddelelse) til mig med information om den email-adresse du har brugt til at registrere homedisken med samt et evt. træffe-telefonnummer, så vil jeg prøve at hjælpe dig videre. PM finder du ved at trykke på "billeder" ved mit navn hér til venstre og derefter vælge privat meddelelse i menuen helt til højre.

- og til miela1: Man skal ikke (kan ikke) sætte nogen upnp/dlna server op på HomeDisk. Den er altid slået til.

mvh

Thomas - Homedisk ansvarlig

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nu har vi fundet ud af, hvorfor den ikke ville spille. Af en eller anden grund manglede det "device certifikat", som systemet skal bruge, når DRM-musikken skal afkodes. Jeg har sendt Jens en opdatering og nu virker det.

Er der andre, som løber ind i samme problem, er I velkomne til at kontakte mig.

mvh

Thomas - HomeDisk ansvarlig

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jens.

Jeg tror jeg havde misforstået dig, jeg haved forstået det som om at du forsøgte bare at spille en sang fra play ved at ligge den over på xboxen. det må du undskylde.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)