Homedisken viser billeder i ekstem dårlig kvalitet

De fleste af mine billeder er lagt på homedisken som backup, men når jeg vil se dem på Fladskærm TV´et er kvliteten meget ringe, selvom de er optaget med 14 mio pixel og ikke reduceret. Jeg kan fint se dem på min PC skærm. Er der mon nogen der har haft samme problem og har en løsning på problemet. På forhånd Tak !!

mvh. F.L.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kiljung.

Jeg kan fortælle dig, at vores tv box desværre ikke understøtter mere end 4 megapixel billeder, endnu.

Om der kommer en upgrade på dette, vides desværre ikke endnu.

Mvh. Lennart.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kiljung

Efter mange test skulle jeg have en mulig løsning mht. homedisk kvaliteten af billeder.

Udfra vores erfaringer skulle det meget gerne fungere, hvis tv boksen er opsat korrekt, og der bruges hdmi kabel!

så opstillingen skal se således ud:

1. brug hdmi kabel til dit fladskærms tv!

2. Indstil din tv box sådan - Menu -> indstillinger -> tv -> skærm indstillinger/opløsning -> Her skal der så vælges Min. 720p eller 1080p (hdmi) for at billederne vises korrekt! har lige afprøvet dette på de to andre (4.3 - 16.9) og der er billederne meget sløret!

Mvh Lennart.

Se svar fra dags dato (16. marts 2012) om samme emne i anden tråd:  /t5/Mit-TDC/Fotos-via-homedisk/td-p/66757

M.v.h.

MS-ERIK

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)