Homedisk - xbox

Hvordan ser det ud med at xbox kan se data på homedisken, og f.eks. afspille den musik der ligger på homedisken?

8 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej homedisk,

Det ser faktisk rigtig godt ud :-)

Hvis du har en xbox360 koblet på samme lokalnet som din HomeDisk, så kan du bruge din xbox til at se data fra din HomeDisk.

God fornøjelse!

mvh

Thomas - HomeDisk ansvarlig

Hej Thomas.

Jeg kan godt se at der nu er en næsten stabil forbindelse; men det er stadig ikke i orden med TDC Play. Licensen kan ikke opdateres på homedisken.

Per

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Per,

Det er rigtigt at HomeDisk p.t. ikke selv kan forny Play licensen. Vi forventer, at det bliver muligt inden for en overskuelig fremtid.

mvh Thomas

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

men kan xboxen ikke spille filer med Microsoft DRM, og der stadig skulle kunne spille musik fra TDC play der ligger på en NAS.

Jeg skriver entig bare forde jeg er nyskerig,

Omdømme 1

Hej homedisk og miela1,

Så har vi opdateret HomeDisk. Det er nu muligt at høre Play-musik fra HomeDisk til Xbox360. Se: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23718#play

mvh

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, ThomasR,

Hvad med Media Center der Køre XBMC(Xbox Media Center), jeg er lidt nyskerig, XBMC kan godt håntere DRM licens(med et plugin), jeg kan som du ved ikke selv teste det, men er lidt nyskerigBlinkende humørikon, da jeg skal sette nyt media system op ved en bekendt som har en homedisk, som et alternavetiv har jeg tænkt på boxee, men der er ikke en android remote som virker godt og den kan ikke tilsluttes fler TV/Projectorer, uden snyd.

Omdømme 1

Hej miela1,

Ja, der er mange muligheder, når man er fiks på fingrene. Men om den "opstilling" du beskriver kan afspille Play-musik tvivler jeg på. Jeg synes dog, du skal prøve det - og fortælle os om dine resultater Glad humørikon

Generelt vil jeg ikke anbefale andre løsninger, end dem vi selv sælger - og derfor har mulighed for at afprøve. Men jeg ved, at både Denon, Sony og andre laver udstyr, som er DRM-kompatibelt. Her er forum igen et godt sted at dele erfaringer mellem brugere - fortæl os, hvis I har andet udstyr, som fungerer med TDC Play og HomeDisk.

mvh

Det kan jeg altså desværre bare ikke få til at fungere. Er det kun hos nogle i har opdateret den, eller skal jeg tabe den, homedisken, fra et højt sted for at aktivere denne tilsyneladende hemmelige feature. Når jeg prøver at afspille en a play musikfilerne fra min xbox så kommer der bare et ø tegn ved siden af nummeret. Jeg kan kubn afspille mine egne filer og købte play filer,

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)