Homedisk windows 7

Jeg kører på windows 7, og kan ikke få vist homedisken som netværksdrev. Det virker ikke at benytte "tilknyt netværksdrev" via programmet netconnector - når jeg aktiverer programmet sker der ikke noget. Jeg har ikke kunne få det til at virke ved at tilknytte drevet manuelt.

En anden ting jeg har observeret. Jeg kan ikke koble på homedisken via TDC-online, når jeg forsøget at logge på derfra - jeg komme ikke videre fra siden med logon; jeg får ikke billedet hvor jeg kan gå på min homedisk, eller homedisk backup.

Den windows version jeg kører er en opdatering fra Vista, 32 bit versionen.

Ved ikke om disse to observartioner har noget med hinanden at gøre[i]

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Homedisk

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum og velkommen til.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig så godt jeg nu kan.

Først vil jeg lige høre, om du har forsøgt at tilgå HomeDisken ved at skrive HomeDisk i adressefeltet eller skrive HomeDiskens ip adresse (192.168.1.5) ligeledes i adressefeltet? Hvad sker der hvis du gør det?

Hvis det lykkedes dig at komme ind på HomeDisken ved at skrive enten HomeDisk eller 192.168.1.5 i adressefeltet, så klik derefter på svensknøglen øverst til højre. Derefter skal du klikke på ikonet opret drev på pc øverst til højre, hvorefter du blot skal følge vejledningen på skærmen, og drevet bliver genskabt på skrivebordet.

Jeg håber det var løsningen, hvis ikke, høre jeg gladelig fra dig igen herinde.

Hej Jesper.

Jeg kommer ind til homedisken via "playzone", og får det ikon frem du skriver.

Jeg har forsøgt at køre programmet direkte og gemme programmet på skrivebordet, og køre det derfra. Resultatet er det samme: der sker intet.

I joblisten kan jeg se at det nu står 2 gange under processer.

Når jeg skriver adressen  192.168.1.1 - kan jeg ikke se IP-adressen  192.168.1.5 i oversigten.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Per

Det er heller ikke altid du skal kunne se 192.168.1.5 i oversigten på HomeBoxens interface.

Du må også gerne forsøge at resette HomeDisken, ved at holde reset knappen inde, indtil du hører 2 bib. Reset knappen sidder bag på HomeDisken.

Hej Jesper. Jeg har forsøgt at resette og genstarte homedisken, flere gange uden at det har ændret noget. Af andre oplysninger kan jeg f.eks nævne, at jeg bruger TDC's sikkerhedspakke, og jeg har her forsøgt at deaktivere sikkerhedspakken mens jeg forsøgte at afvikle programmet netconnector.

Hej

Gå ind under følgende:

kontrolpanel/System og sikkerhed/rediger instillinger for kontrol af brugerkonti sæt den til det laveste så virker den sikkert

/Claus

Hej

Jeg har samme problem med Netconnector.exe. Har Windows 7 Home Premium, 64 bit. SP1

Har nu adskillige gange prøvet diverse tiltag. bl.a. det som er beskrevet ovenstående, men uden held.

Jeg har prøvet at resette, genstarte, gået via routeren som tidligere beskrevet.

Har også prøve at gemme filen netconnector.exe på pc'en, og kører den som administrator. Men alt sammen med samme resultat.

Der sker ingen ting..!!!  Timeglasset ruller en kort tid, og stopper så! Derefter sker der intet.

Så hjææææælp...!!!  Overrasket humørikon

Jeg har iøvrigt lykkedes at gøre det på vores bærbar uden problemer, så jeg ved hvad som skal ske.

Jeg har fået det løst nu - og jeg kan ikke huske hvad det var som hjalp Trist humørikon

/Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P