Homedisk uden at bruge Homebox

Hej Alle

Jeg har fået min Homebox og ville gerne have den sat op, men har det problem at jeg ikke ønsker at bruge Homeboxen men derimod køre videre med min egen router. Jeg ville meget nødigt til at lave opsætning at hele mit netværk om så derfor er mit spørgsmål. Er det hel umuligt at få Homedisken til at ligge på en anden IP adresse end 192.168.1.5? Jeg kører i dag med 192.168.10.X i mit lokalnetværk så jeg kan ikke få kontakt til homediske på dens forudindstillede adresse. Håber nogen kan hjælpe og på forhånd tak.

Mvh

Henrik

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Jeg er ikke den heldige ejer af en homedisk, men efter hvad jeg har hørt og læst, så tror jeg at det kræver du har tilsluttet din TDC Homebox.

Ret mig gerne.

Vil det sige at man under ingen omstændigheder kan lave om på den forud tildelte IP adresse til Homedisken? Det er da godt nok noget trist.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

jo, du kan sagtens skifte ip på homedisken.

Det eneste man skal være opmærksom på er at man så selv er ansvarlig for at det kommer til at virke.

Endvidere skal man være opmærksom på at det kan komme til at drille med den automatiske synkronisering op mod nettet. Men så længe at man er opmærksom på at Tdc ikke yder support på andre opsætninger end standard er der intet i vejen for at smide en ny ip adresse i homedisken Glad humørikon

Mvh

Jan

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Deaktiver den trådløse del på HomeBoxen. Følg denne anvisning fra TDC: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23703 Bagefter kobler du din egen router til HomeBoxen med netværkskabel (LAN) og opretter et trådløst netværk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)