Homedisk TV-App Alternative Kilder

Hej TDC Forum...

Jeg har for nyligt fået installeret en dejlig ny TV boks fra TDC til mit HomeTrio, og lagde mærke til at der var en USB port foran...

Jeg blev nysgerrig om hvorvidt jeg kunne tilslutte min eksterne harddisk og bruge TV boksen som en slags mediestreamer, men det lader til at den kun kan se og afspille filer som den selv har optaget fra TV.

Det er da også helt fint i sig selv, men da jeg gik lidt på opdagelse i de forskellige funktioner fandt jeg Homedisk TV-App'en som lader til at kunne se Computere og andre mediekilder som er forbundet med netværket. Når jeg prøver at forbinde med nogen af disse for jeg dog kun en venteskærm som tilsyneladende er uden ende.

Jeg har ingen Homedisk, så jeg mistænker at dette måske er grunden til at jeg ikke kan oprette forbindelsen, men i så fald virker det mystisk at jeg overhoved kan se forbindelsesmulighederne i Homedisk  TV-app'en.

Er det muligt at forbinde TV boksen til en computer som mediestreamer, uden at have en Homedisk som et ekstra mellemled?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det virker her, men du kan på dit TV kun se billeder som ligger på din PC, ikke film - kun billeder.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)