Svar

HomeDisk synkroniser pc mappe til HomeDisk mappe

• Deltager
  • 1 kommentar
Hvis jeg nu gemmer en ny fil i en mappe på min pc. Kan den så automatisk blive kopieret/synkroniseret over til en mappe på HomeDisk/dokumenter/?

icon

Bedste svar af Stephen1 10 juni 2011, 19:38

Hej 2mas

Hvis du ellers bruger Windows, kan jeg anbefale det gratis Microsoft-program SyncToy.

Jeg anvender i dag SyncToy som beskrevet i denne tråd: /t5/Mit-TDC/Homedisk/m-p/33769#M3644 , og det fungerer fint. Glad humørikon

SyncToy holder godt nok ikke automatisk øje med ændringer i filer/mapper, men det er nemt og hurtigt at køre programmet, så det gør jeg altid, lige inden jeg slukker computeren.

Mvh Stephen

Se original

2 Kommentarer

Det vil kræve et program som holder øje med den mappe som du gemmer i, da homedisken ikke i sig selv holder øje med hvilke filer du har på computeren.

Men mon ikke der er noget backup software et sted som kan klare den opgave for dig?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 2mas

Hvis du ellers bruger Windows, kan jeg anbefale det gratis Microsoft-program SyncToy.

Jeg anvender i dag SyncToy som beskrevet i denne tråd: /t5/Mit-TDC/Homedisk/m-p/33769#M3644 , og det fungerer fint. Glad humørikon

SyncToy holder godt nok ikke automatisk øje med ændringer i filer/mapper, men det er nemt og hurtigt at køre programmet, så det gør jeg altid, lige inden jeg slukker computeren.

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P