Homedisk stopper internetsider

Jeg har Homedisk og det fungerer stort set uden problemer, men jeg har problemer med at få vist nogle internetsider. Mange gange tror jeg det går galt når jeg skal "viderestilles" fra én side til en anden.

Det er i hvert fald blevet umuligt for drengene at spille på xlspil.dk. Når de vælger et spil kommer det aldrig frem. Tror det skyldes et eller andet i indstillingerne for intranet, men jeg ved ikke hvad jeg skal ændre?

Er der nogen der kan hjælpe?

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej heidizacho

HomeDisk påvirker ikke umiddelbart visningen af internetsider, så mon ikke det er din HomeBox/router, du tænker på?

Der kan være mange årsager til problemer med at få vist bestemte internetsider, og det er nok ikke så sandsynligt, at det er HomeBoxen, der er årsag til, at bestemte internetsider fejler.

Hvis nogen i dette forum skal forsøge at hjælpe med at finde årsagen, er der dog nok behov for lidt flere oplysninger som fx:

1) Er problemet kun konstateret på én computer?

2) Er computeren forbundet trådløst eller via netværkskabel?

3) Hvilket operativsystem opleves problemet med?

4) Hvilke(n) browser anvendes?

5) Er der antivirus/firewall på computeren?

6) Har problemet altid været der altid, eller er det opstået på et bestemt tidspunkt? - og hvis det er tilfældet, hvad blev ændret i opsætningen på det tidspunkt?

7) Er det altid de samme internetsider, der fejler?

Mvh Stephen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Jeg har selv bemærket at efter opgradering til ie9 oplever jeg at flash spil som åbnes i nyt vindue kan komme som en hel hvid side i stedet for spillet. Jeg har prøvet med både et modem setup og en homebox så jeg tvivler på at homeboxen har indflydelse på dette. Det virker mere som en IE fejl eller et problem mellem den nuværende flash version og de flashspil der er på nettet.

mvh

Skal homedisk altid være slået til, 

Internet er langsomt og mangler lyd, Adobe flashplayer kan jeg ikke install. har ikke haft problemer med dette før.

Kan i det hele taget ikke få homedisken til at fungere ordentligt, :Gal humørikon 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Teknisk kan hverken homdisk eller homebox være skyld i at der ikke kan installeres flashplayer. Eller for den sags skyld mangler lyd.

mvh

Problemer er på en bærbar som opkoblet trådløst.

Problemet startede efter jeg fik installeret Homedisk, så derfor troede jeg at det skyldtes den.

Jeg har ikke ændret andre indstillinger eller noget så synes det er meget mærkeligt at det pludselig ikke fungerer. De har tidligere kunnet spille alt fra den bærbare....

Den har Windows 7 - Internet explorer - TDC sikkerhedspakke - Det er primært når man skal videre fra en side. Jeg havde selv problemet en dag, så det er ikke kun spillesiden...

ie9 - jeg er ikke så god teknisk, men hvad skal jeg gøre ved det?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Er du sikker på du ikke har "opdateret" til IE 9? Som alt andet fra Microsoft kører den som røv og nøgler....

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)