Homedisk registrering/installation

Hej alle

Jeg har forbundet min Homedisk til min Homebox med netværkskablet og sat strøm til i følge installationsvejledningen.

Når jeg så herefter taster Homedisk i adressefeltet på min browser for at komme til registreringssiden, så sker der ikke andet end at Google forslår en masse tdc-sider.

Hvor er registreringssiden, og hvad gør jeg forkert?

Nick

13 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal prøve at tage strømmen fra din homedisk, og vente 5 min er så sette den til igen, husk at tænde den.

Hej Mikkel

Jeg prøver...

Nick

Jeg har taget strømstikket ud, og genopstartet Homedisk'en. Der er konstant grønt lys over hele linjen. JEg har lavet en dlna-søgning i huset og jeg kan se at Homedisk er tilstede og tændt.

Kan det være fordi TDC ikke har startet den inde hos dem?

Nick

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

ja det kan godt ske, mit næste råd ville netop være at vente 1 dag og hvis den så ikke er kommet igen ringe til TDC og høre om der er noget galt.

Jep.

Det tror jeg er det rigtige at gøre.

Tak for hjælpen...

Nick

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal logge ind i selvbetjenng. Se der om du kan se din homedisk. Hvis du kan det - så er den registreret. Der ligger også et par hjælpeprogrammer der kan kickstarte den hvis det kniber. Det akn nemlig være du skal have justeret noget på dine sikkerhedsniveauer på din pc. Det skulle jeg selv. men ved hjælp fra guiden og hjælpeprogrammerne gik det forholddsvist nemt.

Vh

Peter

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nick,

Hvis ovenstående ikke hjælper dig, kan du evt. skrive HomeDiskens IP-adresse i browserens adressefelt: 192.168.1.5

Vi ser af og til at kundens PC og/eller netværk ikke er i stand til at genkende "homedisk" i adresselinien. I disse situationer kan ovenstående hjælpe.

I forbindelse med installationen bliver du tilbudt at oprette genvejsikoner på "skrivebordet", så du lettere kan få fat i HomeDisken fremover.

Venlig hilsen

Thomas - HomeDisk ansvarlig

Jeg har sat min homedisk op og forbundet den efter beskrivelsen, men jeg kan ikke komme videre med registreringen?

Hej kyddin

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Der var lidt problemer med internetforbindelsen igår. Tag strømmen fra dit udstyr i 5 min. og prøv igen.

Det skader i hvert fald ikke at prøve. Blinkende humørikon

Hej Olfertfred og kyddin

Jeres indlæg er tomme. Prøv at se denne tråd om der ikke er noget I kan bruge for at komme til at stille jeres spørgsmål.Tomme indlæg Skift evt browser

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)