Homedisk registrering

Hej prøvede dagen efter modtagelsen af min Homedisk at registrere denne. Dette lykkedes ikke der dukkede kun oplysninger op der ingen relevans har til registreringen. For at sikre at det var en fejl 40 kontaktede jeg Hotline der oplyste at jeg først efter 7 dage fra modtagetidspunktet kunne foretage den nødvendige registrering. Jeg vil foreslå at TDC skriver dette i informationsmaterialet og endnu bedere sender en SMS når registeringen kan foretages. Spare tid hos bruger og hos HOTLine.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej flica,

Jeg har taget dit forslag med videre internt - tak for feedback.

Hilsen Ulf

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Den besked fik jeg også, meeen det var nu ikke helt rigtigt, det er faktisk en fejl.

Bag på homeboxen sidder der en resetknap og den skulle jeg bruge ( fik e-mail fra en tekniker) i den e-mail var der en række ting jeg skulle gøre, og det var ikke svært, og vupti så kørte min homebox.

hilsen bbs

del den mail med os får samme fejl

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Reset: Bag på Homedisken, mellem strøm og LAN kabel sidder Resetknappen, den er så lille at du skal bruge en nål eller en papirclips,tryk indtil der kommer 2 bip ,der går op til 10 sekunderfør 2. bip kommer, SLIP IKKE KNAPPEN FØR 2 BIP. Derefter kan der gå 1 minut før Homedisken er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca. 30-45 sekunder, tænd igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din PC, og åben en Internet browser.

Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser-adressefeltet. Alt det gjorde jeg og den kører somsagt. Husk TÆND ikke cumputeren før du laver disse her trin. Held og lykke til alle jer der har problemer.

Hilsen bbs

ps. Hvis der IKKE kommer 2 BIP, når du resetter bag på reset-knappen, er der derværre noget galt med Homedisken. ( det var hvad han skrev)Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)