Homedisk - registrering

Når jeg har intastet mit tlf. nr. og konto nr. (fra en TDC regning), får jeg dette svar:

Installér TDC HomeDisk - registreringen af HomeDisk på dit TDC Login mislykkedes

Årsagen kan være, at du har:

• indtastet et forkert telefonnummer
  • aktiveret Webdisk, Webmail eller TDC Play på et andet TDC Login
Hvis du normalt benytter et andet TDC Login, skal du også bruge det til installation af HomeDisk. Log ud, åbn en ny browser og prøv igen.

Jeg bruger samme login som bruges til bl.a. Webmail.

Hvor mon hunden ligger begravet?

Kjeld

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kjeld

Du skal anvende det brugernavn og password, som du anvender, når du fx logger ind på Selvbetjening, så prøv at logge på Selvbetjening.

Hvis brugernavn og password virker til Selvbetjening, men ikke til HomeDisken, vil jeg foreslå, at du ringer til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb) og får afklaret, hvordan din HomeDisk er registreret i TDC's systemer. Måske har TDC ikke fået den registreret på dit brugernavn endnu?

Mvh Stephen

Tak for svaret.

Jeg kommer fint ind på selvbetjening med samme ID/password, som også forsøges brugt til homedisk

Ligeledes kommer jeg fint ind til mit forbrug, med samme telefon- og kontonummer, som fejler på homedisk.

Så jeg må en tur forbi helpdesk.

Kjeld

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)