Homedisk Registrering?????

Hej...

Nu har jeg også fået homedisk, men kan ikke register? den skriver at mit fastnetnummer er forkert? og har været kunde ved TDC i 4 år snart.. og har været udtrolige glad for det, men det er jeg godt nok ikke lige nu da! synes det virker lidt meget mærkeligt?? :-/ opdagede allerede ved da jeg skulle oprette login ind at den ikke kunne finde min adr. via af mit fastnetnummer!!

Installér TDC HomeDisk

Den første gang du bruger din HomeDisk, har vi brug  dit telefonnummer og dit
9-cifrede kontonummer.
Det 9-cifrede kontonummer finder du på din TDC-regning
eller din ordrebekræftelse.

Vigtigt, har du intet fastnetnummer, så klik på "Info"
nedenfor.

Indtast fastnetnummer og kontonummerFastnetnummer *Jeg har
ikke noget fastnetnummer9-cifret kontonummer info*textVidere  RegistreringInstallér TDC HomeDisk - registreringen af HomeDisk på dit TDC Login mislykkedesÅrsagen kan være, at du har:

• indtastet et forkert telefonnummer
  • aktiveret Webdisk, Webmail eller TDC Play på et andet TDC Login
Hvis du normalt benytter et andet TDC Login, skal du også bruge det til
installation af HomeDisk. Log ud, åbn en ny browser og prøv igen.

Hvad satan skal jeg gøre? og hvad gør jeg forkert?? :-/

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv igen, TDC Selvbetjening er lige blevet lavet om disse to dage. Det skulle meget gerne virke nu. Kunne ikke engang lukke ind idag. Så tror der har været nogle ups'er

Linket virker ikke! Så jeg kan ikke få info, når jeg ikke har et fastnetnummer? Hvad gør man så?

Jeg har den samme problem. Har brugt båede Fastnet - og EM nummer men får stadig en mislykkede registrering. Har også kun den ene Login til TDC så aner ikke hvad der går galt?

Lidt mere hjælp tak Glad humørikon

samme problem her Gal humørikon

får vi snart en løsning ????

har prøvet siden 15-10-2011

Ditto her. Registrering mislykkedes.

TDC gør det noget bøvlet. Det er sgi da underligt, at man kan logge på sin "konto", man kan ændre sine data mv., men det skal være bøvlet, at få adgang til en sk... netværksdisk. Hvor svært SKAL det være ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)