Homedisk parring i TDC app

Jeg bliver kontinuerligt ved med at få, at vide at der ikke er nogen homedisk tilgængeligt på netværket...trods for jeg nærmest sidder ved siden af vores homedisk og søger. Kan I være behjælpelige?? [i]

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Før at du kan logge på din HomeDisk med Mit TDC app'en skal du være logget på dit hjemmenetværk, hvor der gerne skulle være tilsluttet en TDC HomeDisk til din TDC HomeBox.

Prøv evt. at finde hjælp på denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31193

Giv gerne besked hvis du har fundet en løsning!

Jeg er på hjemmenetværket, når jeg sidder hjemme ved siden af min homedisk ;-)
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ikke nødvendigvis. Din mobil kan sagtens være på 3G netværket, hvis WiFi ikke er aktiveret og korrekt tilsluttet Glad humørikon

Så sikre dig lige at du er det.

Fandt du ud af hvad der var galt? Jeg kan nemlig heller ikke parre Mit TDC app'en med min HomeDisk.

Min telefon (HTC Desire med Android) er tilsluttet WiFi nettet via samme TDC HomeBox som HomeDisken er tilsluttet. Jeg har ingen problemer med at få adgang til HomeDisken via WiFi fra min bærbare, men TDC app'en på telefonen detekterer ingen HomeDisk. I HomeDisk parring under indstilling er der ikke listet nogen HomeDisk, og alt hvad jeg kan gøre er at nulstille parringen (det har jeg prøvet, men det ændrede ingenting).

Jeg har startet TDC app'en mens HomeDisken var tændt, men jeg har også prøvet at tænde HomeDisken mens TDC app'en var startet. Intet har hjulpet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)