HomeDisk overførselshastighed

Hej alle.

Hvordan kan det være at overførslen fra pc til homedisk er ufattelig langsomt ?

Sidder pt og overfører en video på omkring 1,5 Gb og i skrive stund siger windows at den overfører med 900 KB/s..

Teoretisk set burde den kører op mod de 54 Mbit, ved dog at det aldrig sker, men så langsomt ?!

Er der nogen der sidder med en idé ?

Mvh. Kenn.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har ikke HomeDisk og ved derfor meget lidt om denne, - men du kan i menuen vælge hvor mange resourcer du vil tildele HomeDisk af din Internetforbindelse. Prøv at sætte dette tal op.

Så blir' dit Internet langsommere i stedet, men du kan jo køre backup på tidspunkter hvor du ikke skal bruge din computer på nettet.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis din homedisk er ny - og du allrede har lagt noget på den - og den så står og er ved at orette et komplet backup-mirror - så går det også gevaldigt ud over tiden.

Jeg er faktisk glad for min homedisk, men det tog lige lidt tid at lære at tænke lidt som den - forstået på den måde at den får lov til at arbejde når jeg ikke selv er igang.

vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)