Homedisk - overførsel af alle filer til ekstern harddisk

Hej,

jeg har opsagt mit Homedisk abonnement og afleveret boksen. Alle filer ligger i online backup, og dem forsøger jeg nu at overføre til en ekstern harddisk. Det fungerer ikke, overførslen går enormt langsomt og jeg kan ikke tage særligt store portioner ad gangen. Er der en smartere måde at gøre det på?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Tak for dit indlæg.

Den hurtigste måde, at overføre filer fra Homedisken, til sin computer er at gøre der fra selve Homedisken, gennem stifinder.

Da det ikke er muligt i din situation, er den eneste anden mulighed at hente det fra din online backup, som du har adgang til 30 dage efter din opsigelse. Du burde dog ikke opleve, så mange problemer med det.

Hvis din computer er koblet på din router trådløst, kan du forsøge at koble på med kabel for at se om det løser problemet. Ellers vil jeg forslå dig, at prøve at hente filerne i små bider, frem får alle på en gang.

Da hvis du har meget store mængder data, så kan det være meget resurse krævende, at komprimere dem på en gang.

Håber det hjælper dig Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8