Homedisk - opload udefra

Et hold venner skal på en 7 ugers rejse, og i den forbindelse vil jeg gerne kunne anvende min HomeDisk, så de løbende kan oploade billeder og video - hvordan skal jeg lave dette opsæt ?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

hej stonefox

Se lige dette link:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb_tlv_hd

Det burde kunne lade sig gøre, idet du har adgang til din Homedisk uanset hvor du er i verden.

Har du din egen laptop med, , lægger du materialet ind på laptoppen , logger dig på Homedisken og derefter overfører du det til din Homedisk.

Jeg taler ikke af erfaring, så er det ikke rigtigt må alle jer andre gerne rette mig.

hilsen Bente/bbs

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen stonefox

Næ jeg tror det er en ommer fra min side. Det kræver at du har egen laptop med ikonerne fra homedisk.

Er ked af at jeg vildledte dig, so sorry.

hilsen Bente/bbs

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Du kan først og fremmest tilgå homedisken på farten med en smartphone, med et app der kan fås til iPhone og Android. Bare søg Homedisk i store. Det der skal gøres, er at gå ind i "online backup" i appen, men det kræver det TDC Login der er sat op til homedisken.

Homdisken kan også tilgås via "MIT TDC" -> "Homedisk", men dette kræver selvfølgelig også at man har TDC Login'et.

problemet med tilgang "mit TDC" fra hjemmesiden er at TDC's backup går ufattelig. langsom. Min homedisk er 14 dage gammel og der er kun backet 9 % op ind til nu..

Jeg er i stedet gået i gang med at få adgang via FTP, men mangler. " remote path" stien, når jeg er kommet ind bag min Homeboks.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)