Homedisk og TV

• 0 kommentarer
Jeg har i forbindelse med TV i flere rum, fået en Homedisk. Efter noget besvær har jeg fået den til at virke med min(e) PC'ere, så jeg kan se alle type filer. Jeg får det skærmbillede med 4 knapper, hvor jeg MUSIK, Billeder, Videoer eller Dokumenter.

Det virker alt sammen ok med mine PC'ere, og ONLINE backup virker også. Nu vil jeg så gerne bruge Homedisk sammen med mit TV, men her kan jeg kun se billeder (FOTOS) Jeg kan ikke se (mine egne) videofilm, selv om de er i et format (mpg2) som TV godt kan vise, hvis jeg bruger en USB-stik til at se videoer på. Mit fjernsyn har også en indgang for USB-stik. Jeg har lavet en mappestruktur på homerisken med MUSIK, BILLEDER, VIDEO og DOKUMENTER, men det er kun billedfilerne jeg kan se på TV, og jeg får ikke mulighed for at vælge de andre mapper.

KAN DET OVERHOVEDET LADE SIG GØRE??

2 Kommentarer

Hej hegu

I øjeblikket kan det kun lade sig gøre og se sine billeder fra Homedisk på tv ikke noget andet men det kommer nok inden længe vil jeg tro

Jeg have lagt dok/billede/og musik ind under stien som sagt,men når jeg tænder tv,jeg se ikke 4 knapper.

Den vise kun et blå side med et hvid kamera på den venstre side med nedenunder fire andre undertekst.

Alle billede/mappe/søge ord/date.

Når jeg lige billede ind de kan ses.

Men kan ikke se noget knapper til dok/music osv..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)