Svar

Homedisk og Java

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har lige reinstalleret min Windows7 maskine og kan ikke få lov til at oprette kontakt til min Homedisk.

Når jeg har skrevet IP-adressen i browseren, skal jeg skrive mit TDC-login, dog står der nederst:

Aktivér venligst Javascript og ActiveX-objekter i Internet Explorer.

Dette er sket. Jeg har hentet den nyeste Java op til flere gange, uden at dette har hjulpet. Jeg kan benytte Netbank uden problemer, hvilket jo også benytter Java.

Hvad skal jeg gøre?

icon

Bedste svar af Misac 9 august 2011, 22:26

Hej Stephen

De står ens.

Jeg har dog fået oprettet netværksdrevet, ved at oprette det manuelt (http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25677) gennem Firefox, da jeg ikke i IE kunne få lov til at få brugernavn og password.

Du skal have tak for dine svar.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Misac

I Internet Explorer skal du prøve at checke under "Funktioner/Internetindstillinger/Sikkerhed/Brugerdefineret niveau" og se, om "ActiveX-objekter og plug-ins" er mærket med "Aktiver". Det skal de være.

Mvh

Stephen

Hej Stephen

Tak for dit hurtige svar.

Jeg har markeret "Aktiver", og genstartet IE9 og desværre, så hjalp det ikke.

Ekstra INFO:

Jeg har en Vista maskine, som har forbindelse til Homedisken, så det er umiddelbart ikke Homedisken der fejler.

Jeg har forsøgt med Firefox og Google Crome, og der får jeg også at vide at jeg skal aktivere Java og ActiveX i IE.

Jeg har fjernet alle de gamle Java programmer, så de ikke forstyrrer.

Jeg har nulstillet internetindstillinger.

Mvh.

Pia

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pia

Er "Scripting af Java-appletter" også aktiveret?

Måske kan du sammenligne sikkerhedsindstillingerne med dem på din Vista-maskine (som jo virker) og ad den vej se, hvad du mangler at aktivere?

Mvh

Stephen

Hej Stephen

De står ens.

Jeg har dog fået oprettet netværksdrevet, ved at oprette det manuelt (http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25677) gennem Firefox, da jeg ikke i IE kunne få lov til at få brugernavn og password.

Du skal have tak for dine svar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P