Homedisk og hastighed for upload

Upload til backup området fra min homedisk tager evigheder.

Har forsøgt at stille parameter for begrænsning i Upload hastighed til 0 hvorved der ikke skulle være begrænsning - men det ændrer ikke synderligt på tingene.

Virker det ikke eller er der noget jeg overser ?

Ceefive

3 Kommentarer

Og lige et tillægsspørgsmål:

Jeg kan se at Homedisken bruger 100% CPU på at stå og uploade lidt data og håndtere den ene login session jeg har. Kan det virkeligt passe - eller er der en fejl ?

Tak

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Du har ikke overset noget. Upload til Homedisk tager en krig af tid.

miela1 (en bruger på dette forum) samt et par andre har foretaget nogle snedige udregninger vedrørende tid og overførselshastighed af den mængde data der kan overføres i timen.

Det er ikke noget jeg vil gøre mig klog på da den type udregninger ikke er min stærke side. Jeg kan blot bekræfte hvad mange andre har konstateret, - nemlig at Homedisk er utilfredsstillende langsommelig.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

"Jeg kan se at Homedisken bruger 100% CPU på at stå og uploade lidt data og håndtere den ene login session jeg har. Kan det virkeligt passe - eller er der en fejl ?"

Ja, det kan godt passe. Du har jo selv konfigureret den til at bruge computerens resourcer 100 procent ved at sætte begrænsningen til nul.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P