Homedisk og android

Hej

Jeg har 2 spørgsmål.

Når jeg tænder min Homedisk jeg jeg ikke få forbindelse til min eksisterende LG-NAS?

Mine forældre kan via deres Iphone få forbindelse til min Homedisk, når jeg prøøver fra vore egne android telefoner får jeg at vide at brugerID eller password er forkert???

Hjælp

Kristian

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kristian2

Har du sat din LG Nas til USB porten i HomeDisken? Er det på en Windows eller MacOS maskine du prøver?

Når du logger ind på HomeDisk appen, skal du bruge samme brugernavn og adgangskode, som du bruger på tdc.dk

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Thomas

Hej Thomas,

Nej min LG-NAS er tilsluttet min router via lan kabel. LG-NAS er den primære disk, hvor alle filer er gemt. Homedisken skal udelukkende brugs til gemme familiebilleder på og ikke personfølsomme data.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kristian

Kan du få forbindelse til din LG-Nas, når HomeDisken er slukket?

Ellers skal du sikre dig, at din LG-Nas ikke spørger efter ip-adresse 192.168.1.5, da denne bruge af HomeDisken.

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Thomas

Hej,

Jeg har opgivet TDC Homedisk. Den er slukket og afinstalleret. Når Homedisken er tændt lader den mig ikke få adgang til min LG-NAS. Jeg orker ikke at bruge mere tid på den.

Med venlig hilsen

Kristian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)