Homedisk login problemmer

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg har netop ( 22/7 ) fået opdateret min internetforbindelse ved TDC til en Home Duo Media

Opdager i dag at jeg ikke kan logge ind på min homedisk, den kommer med en fejl hvor den henviser til tdc.dk/3240

Dej fejlmeddelse for jeg ikke meget ud af.

Virker som om at min homedisk er "glemt" i forbindelse med opgradering, kan godt se min online backup

En eller anden venlig TDC teknikker der kan løse problem.

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Petaas

Jeg kan ikke se nogen grund i vores systemer, til at din HomeDisk skulle afvise dit brugernavn, hvis ellers du benytter samme brugernavn til den, som du logger ind på forum med.

Men nu skriver du at der er ændret i dine aboennementsforhold, og her har vi ind i mellem oplevet, at der kan gå op til 5 dage, før alt er i orden igen.

Så giv det til d. 27/7, og kontakt så Hotline hvis der stadig er problemer.

Du kan finde kontaktoplysningerne her:

www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Hejsa

jeg giver den til den 27 og ser der.

Hejsa

Kan stadigvæk ikke komme i nærheden af at logge ind på min homedisk.

Jeg kan ligge filer på min homedisk og jeg kan også se indhold når jeg skriver http://homedisk/

Der kan jeg også se at "svensknøglen" er rød.

Den melder følgende fejl :

Backupfej, se mere i log

Jeg kan så bare ikke logge på, den komme med en fejl og at jeg skal se mere på tdc.dk/3240

Fra i går kunne jeg logge på TDC web tv så ændringer i abbonement er nok slået igennem

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror du skal prøve at give den et reset.

Dvs. bag på homeDisken er der en reset-knap, som du skal holde inde indtil der kommer 2 bip fra den.

Derefter skal du tilgå den i browseren igen, og vælge at det er en nyopsætning der skal laves, dvs. du skal ikke vælge at den downloader backup'en igen, da den jo allerede ligger på disken.

Hvis den stadig ikke virker herefter, skal du tage en snak med Hotline, da den så sandsynligvis skal fejlmeldes.

Vh.

Rasmus

Hejsa

Ja nu er den så helt død, kan ikke komme i nærheden af den uansat om jeg taster homedisk eller 192.168.1.5

skal jeg nu ringe til support og sige at skidtet døde efter råd herinde fra ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Petaas

Husker du at slukke computeren inden du resetter? Hold resetknappen inde , indtil der kommer 2 bip, der kan gå ca 1 minut, før Homeboxen er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca 3-6 sekunder, efter 1. bip slip da knappen.

Når Homedisken har været slukket ca 30-45 sekunder tænd igen og vent til de to grønne lamper lyser konstant.

Tænd din PC og åben en Inernet browser og skriv da 192.168.1.5

Ja det er lidt uddybende, men det var det en tekniker fra TDC skrev til mig, håber du får den til at køre igen.

hilsen bbs

Ttil forums oplysning

TDC har endnu ikke formået at gøre noget ved mit problem. 

for 14 dage siden ville en supporter/fejlretter ombytte min homedisk, dette var jeg ikke vild med da der var data på homedisk der ikke var i onlinebackup.

Der loves en teknikker ringer et par dage efter.... han ringer ikke

Der komme en sms med at fejlretning starter inden den 15 august....... det sker ikke.

Snakker med fejlretning/support i dag og får at vide at de ikke bare kan lave en ombytning af homedisk uden der har været en teknikker ind over. Spørger til hvor de sender sms med lovning af fejlretning inden den 15, for en historie omkring at teknikkere har travlt pga vand i kbh.

Så nu står jeg her med en ubrugelig homedisk og aner ikke noget om hvornår TDC gider fikse mit problem de skrev ville blive startet fejrettet inden den 15/8 eller bare lave den ombytning som jeg burde havde accepteret for 14 dage siden.

Vil godt nok sige at tdc service dumpede med et brag i dag.

Hej,

Først og fremmest så giver jeg dig ret i, at det er uhyre frustrerende med en homedisk, der ikke virker.. Jeg har selv prøvet det!

Nu ved jeg ikke hvad du og TDC har forsøgt.

Som det første, har TDC så nævnt, at Homedisken er overfølsom overfor tegn i passwordet? Prøv at ændre dit tdclogin til noget meget simpelt, eks. abc123 eller lignende.

Så slukker du og tænder for dit homedisk igen.

Prøv at tilgå den via browseren. Her skal du være opmærksom, at Google Chrome har en tendens til overse, at 192.168.1.5 er en intern adresse.

Hvis I ikke har prøvet det nævnte, kan du prøve det.

Så håber jeg, at det kan være et skridt i den rigtige retning.

Blev kontaktet af en teknikker i går og efter en del gennemgang af lidt af hvert så endte det med at han sender en ombytter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)