Homedisk log hvor?

• Kup
  • 0 kommentarer
Når jeg holder markøren over svensknøglen på min homediskside får jeg meddelelsen: "Backupfejl, for flere detaljer se log" Hvor finder jeg den log henne?

Når jeg er inde på indstillingssiden, bliver den stående  på "indlæser", men kommer aldrig op med hvor meget der er lavet/mangler.

Jeg har prøvet at genstarte homedisken, men det gjorde ingen forskel.

Kan nogen hjælpe pls?

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg vil da gerne hjælpe Glad humørikon

Kan jeg få dig til at prøve følgende:

1. Sluk din TDC HomeBox og TDC HomeDisk
  2. Når begge enheder er slukket, tænd så først din TDC HomeBox
  3. Når din TDC HomeBox er startet op, og har fået forbindelse, tænd da din HomeDisk.
  4. Når HomeDisk'en er startet op, tjek om problemet stadig opstår.
Håber det løser problemet.

Alex

Homeboxen blev også genstartet sammen med disken. Har prøvet at genstarte begge en gang til, bare for at det ikke skal være løgn.

Det har intet hjulpet.

Ved du hvor den log ligger? måske der er noget brugbar info i den.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kup.

Måske har du allerede fundet svaret, men ellers kan du finde Homedisk-loggen via denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php/?id=24020

Mvh

Stephen

Hej Stephen,

nej, jeg har ikke fundet nogen løsning endnu. Tusind tak for linket, jeg fandt loggen, men den dækker tilsyneladende kun den indeværende dag (eller måske siden sidst der blev tændt) så der var ikke rigtig nogle brugbare hændelser, der evt. kunne sprede lidt lys i mørket. Måske en dårlig fil, men jeg kan ikke komme ind og fjerne den, så det er svært at blive klog på.

Jeg må prøve om jeg kan finde en metode til at resette homedisken, bare surt, hvis jeg skal begynde helt forfra med at uploade.

Mvh

Kup

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kup.

Hvis det er muligt, vil jeg foreslå, at du prøver at gendanne databasen, som beskrevet i denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25922

Hvis backup'en så går i stå (ikke bliver færdig), kan du igen kigge i loggen og forhåbentlig få en idé om, hvad årsagen kan være.

Kan du ikke komme til at gendanne databasen, tror jeg, at det er nødvendigt at resette/gen-installere Homedisken (jfr. denne vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=30054 ;), men jeg tror nu ikke, at du kommer til at begynde helt forfra med at uploade.

Mvh

Stephen

Hej Stephen,

Tak for links igen, men jeg har ikke meget at have optimismen i. Jeg har prøvet at resette/geninstallere og gendanne databasen. Nu efter det neste af et døgn har den gendannet 961 KILObyte, så mine 10 Gb bliver vist ikke færdige i 2013.

Jeg har aldrig været imponeret over hastigheden i den Homedisk (nej, der er ikke nogen begrænsninger i up/download) men det her er da helt utåleligt. Jeg må se om jeg kan få den udkiftet næste år, ellers ender det bare med, at jeg planter en økse i den.

God Jul

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P