Svar

HomeDisk iTunes server

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg synes ikke lige jeg kan finde noget svar på dette her på forummet. Måske en der kan hjælpe?

Jeg kan se under avanceret indstillinger, at der er noget der hedder iTunes server. Hvad er det? Og hvordan bruger jeg det?

icon

Bedste svar af iJelle 10 juni 2011, 19:19

iTunes server fungere på den måde at du kan ligge musik ind i mappen musik, herefter vil du i itunes kunne se et punkt i menuen til venstre som hedder HomeDisk.

Her kan du så afspille musikken, dog ikke TDC play musik så vidt jeg ved, da den ikke kan håndtere DRM licensen.

Det smarte ved at bruge itunes server er at du på den måde kan have dit musik et sted, og alligevel afspille det på alle dine computere, det kræver blot at de har itunes installeret.

Håber det giver svar på dit spørgsmål Glad humørikon

Se original

1 Kommentar

iTunes server fungere på den måde at du kan ligge musik ind i mappen musik, herefter vil du i itunes kunne se et punkt i menuen til venstre som hedder HomeDisk.

Her kan du så afspille musikken, dog ikke TDC play musik så vidt jeg ved, da den ikke kan håndtere DRM licensen.

Det smarte ved at bruge itunes server er at du på den måde kan have dit musik et sted, og alligevel afspille det på alle dine computere, det kræver blot at de har itunes installeret.

Håber det giver svar på dit spørgsmål Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P