homedisk installation

Jeg har nu adskillige gange forsøg at installere min (næsten) nye Homedisk, de fleste gange begynder jeg med

192.168.1.5 og får "afspillesiden" frem, jeg taster på værktøjsikoner i højre hjørne og kommer igennem login og e-mail proceduren, jeg klikker "videre" og "installer", derefter stopper den, der sker ikke mere, d.v.s. der installeres ikke...?...

så jeg kommer ikke til "4. trin"...hvordan kommer jeg videre.

med venlig hilsen  narvio 

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

hej narvio

Du kan prøve at resette homeboxen.

Start med at slukke for computern.

Følg dette her trin for trin:Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

hilsen bbs

Hej bbs

tak for svaret, jeg har afprøvet det,..... denne gang gik det "efter bogen" ....også gennem 3.trin, helt uden "krumspring" gennem værktøjsnøglen......men når den skal til 4. trin kommer der intet frem med "netværksdrev" eller "opret netværksdrev"...?...men der kom en boks med "SetWeb holdt op at fungere"....derefter "et problem var skyld i....o.s.v."  "luk programmet"....øv, ærgerligt, jeg troede lige den var der....

med venlig hilsen narvio 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej narvio

ØV ØV jeg troede lige jeg havde løningen, det er da bare så ærgerligt.Trist humørikon

Det kan være, at der er andre brugere, der kan hjælpe digBlinkende humørikon

hilsen bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)